Gå til innhold

Feber??? er det en sykdom også??

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Snuppen har har vært meget varm den siste uka, men dumme meg har ikke tenkt noe over det, iom at det har vært knakande varmt her den siste uka. Han har sovet masse, mer enn han pleier, men har tenkt at det er pga varmen. Når han er våken, er han som alltid. Blid, ler, herjer rundt, spiser godt, drikker godt, ja... alt.

Istad kasta han opp (antagelig etter altfor mye kake på fanget til oldemor), og jeg målte febern hans til 38.8.

Han har nå spist kveldsmat (grøt) og han sitter på kjøkkenet med pappaen sin og ler... Poenget er, almenntilstanden er tipp topp, ingen forandring, men denne feberen da?? som han tydeligvis har hatt 1 ukes tid.....??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, feber er ikke en sykdom. En kan ha feber uten å være syk, og syk uten å ha feber. Kommer nok av varmen.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe, joda :) jeg vet at det ikke er en sykdom, men kanskje det var noe begynnelse på en barnesykdom, eller noe. Eldste har nemlig aldri hatt det, så jeg har ikke vært borti det før.

I går og idag har det ikke vært varmt, så hvorfor har det ikke gitt seg mon tro? Hmm.. skal til legen med eldste på mandag, får ta han med dersom det ikke er bedre :)

Skrevet

Kan jo være syk selv om det bare er feber. Man kan få forhøyet temp. av varme, men ikke så mye som 38.8 tror jeg. Sikkert bare en virus.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

var det jeg å trodde... han ert jo i shop shape,,, bortsett fra at han våkna nå... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...