neste*gang Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 var innom elkjøp fordi de hadde en vaskemaskin fra wirlpool på tilbud som en venninne ba meg reservere fordi hun ikke hadde tid og tilbudet gikk ut.... men mannen jeg snakket med at det ikke var flere igjen alt var utsolgt tilogmed utstillingsmodellen og de tok det ikke inn igjen. Men de hadde en modell som var 4000 dyrere og mye bedre... tilbudsmaskinen var bare en drittmaskin.. venninnen min ga seg ikke og gikk inn i dag og da må hun ha møtt en annen for han gikk inn på systemet og bestilte inn en til henne med engang og sa det var en kjempegod maskin.... kommer visst an på hvem man treffer på der inne blir så sur..
*Andreapus* Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Elkjøp er en dritt butikk. Og virker som om det er sånn uansett hvilken butikk man er i. de tilbudsvarene dems har de ofte ikke inne. Og de varene de har på tilbud har de en grunn for at de er der.. (som oftest masse produsert veldig billig, holder ikke lenge. Dette har en kompis som jobber med slike ting fortalt. ) Elkjøp er greit på små ting.
Amalie82 Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Elkjøp fikk jo klager gjennom media på nettopp det du opplevde. Kanskje han som venninnen din handlet med hadde jobbet litt lengere og fått med seg det? Elkjøp er billig, men generelt en drittbutikk. Må ha kjempe god tid hvis du skal dit og handle, som regel har de aldri inne den tilbudsvaren du skal ha, og spekulerer antagelig i at du da velger en dyrere vare. Dårlig service der, men hva gjør man ikke for å få ting billig???
Økologisk_knekkebrød Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Har ALLTID fått beskjed om at tilbudsproduktet er elendig, og så anbefaler de at jeg heller kjøper et som er mye dyrere. Typisk Elkjøp! Tilbudene de har i avisa er bare lokketilbud, for å få folk inn i butikken, slik at de kan (prøve å) selge dyrere varer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå