Fruktjuice-og-vann-lensmann... Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Jeg tenker på å bruke tøybleier med nr to, er det noen som vil reklamere litt for det?
Amalie82 Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Får kjøpe flanellsbleier i sparkjøp. Har ikke brukt det selv, men brukte de som gulpekluter. ..
Gjest dagdrømmer Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Vi kjøpte gasbleier på obs, men fins visst billigere på jysk. 70x70 er de vi har. Så har jeg strikka ullbukser selv både av lanolingarn og vanlig garn som jeg har satt inn med ullkur. (Anbefaler mørke farger i tilfelle flekker) Handlet hos nøstebarn. I tillegg har vi Bumgenius lommebleier one size. Har litt lekkasjer på dem som jeg ikke har funnet ut av (har ikke prøvd så hardt heller da. Hadde like mange lekkasjer på papirbleiene i ferien). I tillegg så er vi på største innstillingen på størrelsen når bebis er 7 mnd, så jeg tviler på at de varer ut bleieperioden for vår del. Men for mange gjør de faktisk det. Har 24 gasbleier, 5 ullbukser 10-12 brillebukser (til å ha utenpå gasbleien for å tette skikkelig rundt lårene når avføringen er løs, ullbuksa utenpå der igjen) og 12 bumgeniuser, hovedsaklig til tur/nattbruk. Og så har vi rispapir inni bleien som samler opp avføring og kan kastes i do, så slipper du grovskyllinga. Disse kan også vaskes et par ganger dersom det bare er tiss. Til å feste gasbleiene bruker vi sånne som man fester støttebandasjer med, men man får kjøpt snappier. Sjekk annonsørene på Dib, mange av dem forhandler tøybleier og utstyr. Og sjekk på bleiedebatten. Vi er kjempefornøyde!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå