Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 men hvor gratis er det egentlig..? Er det kun fotograferingen som er gratis? Eller får du med bilder også? Er det dyrt for bildene? Noen som vet? Takker for svar
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Jeg fikk gratis fotografering og visning av bildene, samt ett bilde. Men ble jo fristet til å bruke over 2000kr på flere bilder da...:/
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Har hørt om flere som har måttet betale 20 000kr for bildene hos fame. Så er IKKE billig selv om de reklamerer for gratis fotografering. Mangen som blir lurt:(
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 ikke billig hos fame...får fotograferingen og visningen gratis, men fy ....så dyrt det er for bildene. vi endt opp med å bruke nesten 4000.kr på bilder der. fordi vi ville jo sef ha bilder av gutten vår selv om det var sykt dyrt. anbefaler ikke fame
prekæs Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Syns det er ett fint tilbud, jeg. Har brukt ett slikt tilbud to ganger. Og ble definitivt ikke lurt noen av gangene. Første gangen ga jeg 6-7 tusen for ett seriebilde og ett par tusen på diverse bilder til familien. Andre gangen ga jeg drøye 2000 for ett portrett. Hvis folk bruker mere penger enn de har råd til på bilder er det deres problem, og ikke Famefotografene sitt.
amk1 Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 Bildene er kjempe dyre, for en vanlig forstørrelse i 20x25 koster 1000kr. Får et bilde i 14x18 gratis. Vi valgte og gå til en fotograf til, gratis fotografering og en montasje med 3 bilder. Koster 500 for en forstørrelse i 20x25, så er halve prisen. Og det er jo greit, når besteforeldre og søsken skal få bilder i gave:-)
Malita Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 Svindyrt med bilder hos Fame. men gubban de er flinke da. Har nettopp vært til fam.fotografering der. Alle ble fine, fotografen var kjempedyktig og bra sørvis. Vi betalte til sammen over 10 000 Synes det er enormt mye penger, men et minne for livet. Og når resultatet er så bra er det verdt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå