Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Hva kan jeg få av penger, hvis jeg står uten jobb å vil ha barnet hjemme. Kontantstøtte er det eneste betaling man kan få?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Hvis du er jobbsøker får du vel arbeidsledighetstrygd i tillegg til kontantstøtte.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Jeg er ikke jobbsøker, men vil ikke ha barnet i barnehage så tidlig. Om jeg ville hatt noe mer? Spydig man skulle være her da. Jeg SKAL ikke ha noe som helst jeg. lurer bare på hva jeg KAN få Om det er økonomisk mulig at min mann jobber å barnet er hjemme de første åra. HI
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 Hvorfor skulle du få mere? Det er jo ditt eget valg at du vil ha barnet hjemme.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #6 Skrevet 2. august 2008 Ok, virket som det var om å gjøre å få mest mulig penger for å bare gå hjemme Er nok bare kontantstøtten ja.
Huldretuss Skrevet 2. august 2008 #7 Skrevet 2. august 2008 Du får en utrolig fin og verdifull tid med barnet ditt :-)
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #8 Skrevet 2. august 2008 er jo derfor jeg spør kjære deg:) Hvorfor er du så spydig? Jeg blir mer å mer overraska over dette anonym forumet! nesten ulovlig!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #9 Skrevet 2. august 2008 Er det mulig? Dama stilte et SPØRSMÅL!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #10 Skrevet 2. august 2008 Det vi har gjort for å klare at jeg skulle være hjemme noen ekstra mnd er kontantstøtta 3300, og avdragsfritt på lånet, disse 5 mnd. (men, nå er det slutt bhg til mandag...og jobb uken etter, men nå er han 1.5 år, og det føles så mye bedre)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå