Gå til innhold

Hvis barnet er hjemme?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg få av penger, hvis jeg står uten jobb å vil ha barnet hjemme.

Kontantstøtte er det eneste betaling man kan få?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er jobbsøker får du vel arbeidsledighetstrygd i tillegg til kontantstøtte.

Skrevet

Skulle du hatt noe mer?

 

 

Skrevet

Jeg er ikke jobbsøker, men vil ikke ha barnet i barnehage så tidlig. Om jeg ville hatt noe mer? Spydig man skulle være her da. Jeg SKAL ikke ha noe som helst jeg. lurer bare på hva jeg KAN få:) Om det er økonomisk mulig at min mann jobber å barnet er hjemme de første åra.

 

HI

Skrevet

Hvorfor skulle du få mere? Det er jo ditt eget valg at du vil ha barnet hjemme.

Skrevet

Ok, virket som det var om å gjøre å få mest mulig penger for å bare gå hjemme :P

 

Er nok bare kontantstøtten ja.

Skrevet

Du får en utrolig fin og verdifull tid med barnet ditt :-)

 

Skrevet

er jo derfor jeg spør kjære deg:) Hvorfor er du så spydig? Jeg blir mer å mer overraska over dette anonym forumet! nesten ulovlig!

Skrevet

Er det mulig? Dama stilte et SPØRSMÅL!

Skrevet

Det vi har gjort for å klare at jeg skulle være hjemme noen ekstra mnd er kontantstøtta 3300, og avdragsfritt på lånet, disse 5 mnd.

(men, nå er det slutt bhg til mandag...og jobb uken etter, men nå er han 1.5 år, og det føles så mye bedre)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...