Gull1 Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 I dag har vi vært på hytta vår. på grunn av en del muselort i skapet, vasket jeg ganske lenge med kraftig salmiakk-vann. Noen som vet om dette kan være skadelig for foster?? Er 18 uker på vei nå......(redd....)
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Du kan søke på google;P eg jore det, det sto vist en plass at du skulle ligge unna salmiakken når du var gravid :S Men trur nok at det går bra, du kan jo ringe legen for sikkerhetskyld =)
moder3 Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Kan neppe være farlig, håper ikke det i alle fall.. Har brukt det flere ganger både i dette og de andre svangerskapene. Men selvfølgelig med sunt bondevett så bør man vel ikke sniffe det inn eller drikke av det, hehe.
Eline på vei med nummer to Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Samboeren min er kjemiker og sier at det skal så store doser til før det er skadelig at man ikke skal bekymre seg. (dosene det er snakk om er så store at man svimer av før det i det hele tatt er i nærheten av å være skadelig, så vi snakker om storestore doser).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå