blond Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 er det færrest folk? Kø på Ikea er en prøvelse!
Synn(d)e Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Jeg anbefaler deg fredag kveld fra 21 til 23, da har du butikken "for deg selv". Nydelig!! )
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Eller fra morgenen av, fra manag til fredag:) Alle dager ellom 13 og 20 er håpløst....
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Var der i går, velg ikke en lørdag i hvertfall...hehehe, men visste jo at det var kaos der da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå