Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Onsdag 30. juli fikk vi vårt første barn, en god og vakker gutt. Han veide 4160 gram, var 54 cm lang og hodeomkrets på 38 cm. En stor og fin gutt! =)

Ringte fødeavdelingen rundt kl 02:00 natt til onsdag, hadde rier med ett minutts varighet som kom hvert 4-5 minutt. Fikk beskjed om å komme ned til Fredrikstad snaaart... Kl. 03:15 ankom vi sykehuset og ble lagt inn på registrering. Det skulle vise seg at lille junior ikke var så veldig glad i alle riene jeg hadde, og pulsen sank til langt under 70 fem ganger. Det tok lang tid å få den opp til normalt igjen. Legen tok fostervannet, og festet en elektrode på hodet hans. Hadde ca fire cm åpning, men den ble redusert til rundt tre cm litt senere. Kl. 11:45 ble det bestemt at vi skulle bestille tid til keisersnitt, ettersom han ikke ville langt nok ned i bekkenet. Jeg har fullstendig panikk for narkose og ble veldig redd. Men de ville ikke at det skulle være et hastesnitt, så ble overlykkelig da de kunne tilby meg spinalbedøvelse. De ringte for å bestille operasjon og startet med å klargjøre meg. Kl. 12:24 ble lillegutt født, så det gikk kjapt! Tiden etter har bare vært positiv, og kom hjem idag.

Lillegutt hadde vært ufin og gjort fra seg i fostervannet, så har fått en infeksjon. Så nå ligger han på nyfødtintensiven med antibiotikakur og litt ekstra surstoff. Vi håper å få hentet ham hjem onsdag! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå gratulerer:)

er så kjekt å se "kjennte"nick som har født..:)

hørtes litt dramatisk ut,men godt der over da:)

d skal nok bli godt å få han hjem:)

håper dere koser dere masse:)

Skrevet

så koselig å høre at det gikk bra!

tenker det blir litt av en historie å fortelle når han blir litt eldre,

om den gangen han skeit i eget reir, hehe :)

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...