bollus med bolle! Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Jeg skal ta test i morgen tidlig og er så spent at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg i mellomtiden!!!!Flere som skal teste nå, så kan vi drøye tiden isammen? Tror jeg har IKM i dag, ingen symptomer for tante iallefall... :-I HJELP!!!!!!!!!
*Babyønske* Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Ååååså spennende.. Du må gi en lyd når du har testa deg ) Masse lykke til...
Kazaya er fødeklar Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Jeg testa meg i dag tidlig med CB (ikke digital), den var desverre neg. Men ...jeg skal jo ikke ha mens før mandag eller tirsdag og synes jeg har flere symtomer..så jeg håper fortsatt og prøver vel igjen over helga. Lykke til i morgen!
heg75 Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Jeg har teste i dag, med en sånn billigtest kjøpt på nettet. Ikke morgenurin da men..... den viste en svak 2 strek.... Venter egentlig ikke mens før i morgen/mandag, så nå vet ikke jeg nei. tenkte jeg skulle vente med å ta en test til,men vet ikke hvor lenge jeg klarer å vente....
kyllerylle Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 samme her - skulle først teste engang i næste uge - jeg ved ikke hvornår, men kunne ikke vente, og der var en næsten usynlig 2.streg. satser på at jeg er gravid denne gang..men får holde vejret til der er to tydelige streger. Havde en SA i 3.måned for 4 mdr siden, så hvis jeg er gravid holder vi det hemmeligt denne gang.
bollus med bolle! Skrevet 3. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. august 2008 Tok billigtest i dag tidlig, kl. 0600 (da jeg ikke klarte å sove lenger).....og den var desverre negativ. Men heller ingen tegn til TR. Skal på reise i morgen og hadde tenkt å ta meg noen glass mandag og tirsdag, nå blir det jo litt vanskelig å vite hva jeg skal gjøre...igjen er det dette med om man kan stole på billigtestene og ikke har jeg helt regemessig syklus heller. Noen gode råd? hvordan holder jeg ut mens jeg venter på at TR skal komme? evt. hvis den ikke kommer, hvor lenge vente med å ta ny test? har ikke hatt sex på 14 dager, så det skulle jo slått ut nå om det ble noe klaff!????!!
kyllerylle Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 jeg plejer først at teste positivt en uges tid efter forventet mens med billigteste...meeen hvis du har en utydelig skyggestreg, så skal du nok regne med at du er gravid og så prøve igen et par dage efter. Køb ellers en QR test den giver måske et mere entydigt svar? Hvis du er usikker på om du er gravid ville jeg nok vente med at drikke- det smager ligesom bedre da;) pøj pøj og håber at du får en positiv test snarest!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå