Gå til innhold

Han tar seg til bleia..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjort det egentlig lenge,men har vært opphold på det en del også,,

Tenkte først om det kunne være uvi,men har sett han har tisset mye uten att han sier noe..

Det kommer helt plutselig.

Han begyner og surve og tar seg til bleia.

Jeg tar opp bleien og ser,men ser ingenting..

Han gjorde slik i sengen i kveld da han la seg,og samboer begynte og klemme forsiktig rundt tissen hans,da spratt den ut,og så fort samboer gav seg,så gikk den inn igjen...

Synest det er så merkelig..

NOEN som vet hva det kan være..?

Skal uansett ringe legevakten i morgen tenkte jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet at barn onanerer? Du sier ikke hvor gammel sønnen din er, men det kan de gjøre fra de er ganske små...

Skrevet

Han er snart 16 mnd.

og nei,det er ikke under onanering.

Vet att de får reisning flere ganger om dagen,og lurer egentlig om det kan være noe ''feil'' slik att han får vondt når den reiser seg...?

Jeg ser godt att det gjør vondt,uansett hva det er..

hi

Skrevet

hvis han gir utrykk for vondt ved ereksjon høres nesten ut som om han har for trang forhud. dette lar seg lett korrigere kirurgisk. gutter på denne alderen får ofte ereksjon og hvis det er slik at du observerer at han har ubehag og vondt nedentil så burde dere ta han med til legen. forhudsplastikk er veldig ukomplisert og gjøres dagkirurgisk.

lite tips er å observere urinstrålen (om mulig) når han tisser uten bleie. hvis han får feks 2 stråler, veldig tynn stråle, det drypper mye eller manglende trykk så er det indikasjon på ett problem (trang forhud eller hypospadi)

Skrevet

Det eneste vi har sett,er det samboer gjorde i kveld,står i hovedinnlegget,og det jeg så en gang,var att ned en gagn han begynte å ta seg til bleia og surve,så tok jeg opp bleien,og da var tissen hans sånn halvveis oppe,og plutselig,gikk resten av halve tissen hans opp også...hvis dere skjønnte hva jeg mente nå..

Strålen har jeg ikke lagt så mye merke til,men skal gjøre det..

Kan trang forhud gjøre så det blir vondt og få ereksjon?

Har sett han har fått det før også uten att ha reagerer på det..med surving eller noe..

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...