Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Har nå kjøpt søskenvogn, så har nå 3 vogner.. duo vognen, sportstrille og søskenvogn.... Trenger alle 3 vognene..iallefall til babyen kan sitte selv slik at jeg kan selge DUO vognen..men jeg for slik dårlig samvittighet..synes 3 vogner er så luksus.. Har alltid solgt 1 vogn hvis jeg har kjøpt en ny..har hatt 5-6 forsjellige vogner....
Gjest Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Har hatt to tette og da hadde jeg simo kombi vogn og ei simo trille:) Solgte etterhvert simo kombi og kjøpte ei emmaljunga sportsvogn.
Gjest Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Har to barn med 2 år mellom og har klart oss med 1 vogn + 1 paraplytrille. (Nå er de 3,5 år og 1,5 år og minsten bruker vognen innimellom)
Dollywood Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 samme som HI, søskenvogn, duovogn og sportsvogn. bruker alle tre, til hvert sitt bruk
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 oki...men hadde du ståbrett til eldste du da? akkurat 2år mellom mine også, og søskenvognen kommer jeg til å trenge..
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 2. august 2008 #6 Skrevet 2. august 2008 har litt over 2 år mellom, og har 3 vogner; duovogn til minsta, paraplytrille til eldste, og en carena easy som vi bruker til minstejenta innimellom.
Gjest Skrevet 2. august 2008 #7 Skrevet 2. august 2008 Hadde ståbrett en periode, men eldste er utrolig flink å gå, så han ville ikke stå så mye oppå der ;-)
Gjest Skrevet 2. august 2008 #8 Skrevet 2. august 2008 Var 16 mnd mellom de to da:) Hadde vel ett ståbrett men det ble fint lite brukt:) Hadde lyst å kjøpe søskenvogn, men ble ikke noe av det, mannen nekta, hehe. Men var ikke noe voldsomt savn heller. Farta ikke så veldig mye alene med de to.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 2. august 2008 #9 Skrevet 2. august 2008 Har vel per dags dato 5 stykker Vurderer tvillingvogn nå...Jadda :/ Til mitt forsvar er noen av vognene arvegods da;)
SOMMER :) Skrevet 2. august 2008 #10 Skrevet 2. august 2008 Har samme som HI. Har akkurat 2 år mellom barna. Nå er de 1 og 3 år. Den eldste sitter sjelden i vogna nå. Men vi har absolutt har bruk for alle. Vi hadde også bare en vogn da vi bare hadde ett barn. Men hva man trenger kommer jo an på mye. F eks om man er mye ute på lange turer, da har søskenvogna vært uunnværelig. Samme med byturer. Av og til bare en av ungene vært med på tur og da har det vært fint med egen vogn. Vi går endel i ulendt terreng og da hadde ikke ståbrett til eldste fungert særlig godt. Og når hun var mindre sov hun jo på dagen. Da hadde det heller ikke fungert med ståbrett. Ikke ha dårlig samvittighet. Du kan jo bare selge vognene igjen når du ikke trenger dem lenger... :-)
OsloMor Skrevet 2. august 2008 #11 Skrevet 2. august 2008 Har 1.5 år mellom mine, og jeg hadde Simo kombi fra før og kjøpte søskenvogn. Etter 10 mnd solgte jeg søskenvognen og kjøpte søskenbrett til eldstemann, hvilket fungerer veldig godt. Vi bor midt i byen og går til alt, så eldstemann får hvilt seg når hun blir sliten. Vurderer nå å sette Simoen på lager for å kjøpe ei trille, men er fortsatt i tvil;)
Djoolia 07+08+12 Skrevet 2. august 2008 #12 Skrevet 2. august 2008 Ehh,har 6 vogner faktisk... søskenvogn,egen vogn til mini,egen vogn til storesøster,trille til bilstolen,trille til storesøster og en sovevogn i bhg. Venter bare på å selge duovognen jeg og. Skal også selge storesøsters vogn og trille,og kjøpe en trehjuling hun kan bruke nå,og mini når han er ferdig med bagen til duovognen.
Sånn kan det gå Skrevet 2. august 2008 #13 Skrevet 2. august 2008 Var i underkant av 2 år mellom de fleste mine og har totalt på 8 barn hatt to bagvogner og to triller. Begge bagvognene kjøpt brukt, den ene trillen fått brukt og den andre kjøpt på tilbud. Så ikke stort brukt på vogner her i huset nei. Under 4000 kr totalt faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå