Gå til innhold

Merker alle at slimproppen går?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mye slimpropp-prat her i dag :)

Merker alle når denne går? Kan fødselen sette i gang selv om man ikke har sett noe til noen propp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det tror jeg...det er ganske mye slim som kommer ut.

Skrevet

I forrige svangerskap så merket jeg ikke noe til slimproppen i det hele tatt, så jeg er spent på om jeg merker den nå.....har jo forstatt litt over 4 uker igjen, så vi får se :)

Skrevet

he he det er sant at det er litt mye slimpropp prat:)

jeg så aldri noe til slimproppen med min første, vannet gikk!!!

men det er vel spennende for de som opplever det og da vite at man er ett skritt nærmere fødselen.

Skrevet

Slimproppen kan gå over tid og virke som utflod. Hadde ikke jeg lest så mye om slimpropper her, så tror jeg at jeg hadde gått glipp av min. Den har kommet som gult utflod og når jeg har studert det nærmere (kremt) har jeg lagt merke til at det er geleaktige klomper innimellom. Isj. Litt ekkelt. Menmen. Dette har pågått i ca. en uke. Nå har jeg termin i morgen. Forrige gang startet fødselen uten at jeg hadde sett proppen...

Skrevet

Verken vann eller slimpropp gikk hos meg sist gang. Heller ikke merkbart mye utflod på slutten. Vannet måtte tas med en "heklenål" på føden for å få fart på rieene ettersom tassen hadde ujevn puls.

Skrevet

jeg husker ikke så mye av min første fødsel..eller dvs ,fra tiden før..men med nr 2 så gikk slimproppen i do på sykehuset,å jeg fikk jo helt sjokk..en stor blodklump som plasket i do..jeg visste jo ikke hva d var ..så jeg ble helt forskrekket,jm forklarte meg hva d var hehe ,å d var 2 dager etter vannet var gått..

lurer på hva som skjer denne gang..har merket litt økt utflod ,litt tjukkere enn vanligt,d har komt litt sånn hvite klumper men d har gitt seg nå..kanskje deler av den så har gått..aner ikke..

men d er jo hele 4 uker igjen ..

Skrevet

Mine tre fødsler har alle startet uten at noen slimpropp er gått....Har aldri sett noe til den,men har hørt myyyye snakk om den;-)

Skrevet

Faktisk, i følge jordmoren jeg hadde sist svangerskap : de fleste kvinner aldri ser noe til den berømte slimproppen :)

PS. har aldri sett noe til den da, og venter ikke på å se den nå heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...