Gå til innhold

Jeg føler meg som et missfoster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det er helt sant. Etter å ha vært en tur på kjøpesenter i dag føler jeg det sånn. Hvorfor? Jo rett og slett fordi enkelte mennesker ikke eier skamvett og må glo. Glo på kroppen min. Jeg er veldig overvektig og har en enorm stor rompe og også en stor mave. Men det gir ikke folk rett til å glo gjør det vel?

Jeg var sammen med mannen min og minstemann og la merke til et eldre par som stakk hodene sammen og hvisket til hverandre når vi gikk forbi dem. Jeg tenkte ikke så mye over det i akurat det øyeblikket. Men så måtte jeg etter noen meter snu meg for å sjekke hvor minsten var for han gikk bak meg. Da hadde dem snudd seg og dama sto og gjorde håndbevegelser som helt tydelig skulle vise str.på baken min og maven min.

Hva er det som får folk til å gjøre sånne ting? Godt voksne mennesker att på til. Skjønner dem ikke hvor sårende det er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, sånt er så fælt, jeg blir lei meg på dine vegne:-(

Men du er ikke et misfoster!

Klem til deg på lørdagskvelden! :-)

Skrevet

Takk. Man føler seg som et missfoster når andre mennesker gjør sånn. Har vært flere episoder med andre voksne mennesker før også. Folk får seg til å gjøre og si så utrolig mye rart og vondt. Noen ganger tilter jeg og gir dem en lekse, men som regel blir jeg kjempe lei meg.

Nå håper jeg at jeg kan få hjelp på overvektklinikken for jeg å slanke seg er ikke noe jeg klarer med på egenhånd. Det har jeg prøvd alt for mange ganger.

Følte bare for å si det til noen et sted hvor jeg er så og si annonym selv om jeg vet at noen her vet hvem jeg er.

Skrevet

Noen mennesker eier ikke skam i livet!

Hev deg over det og tenk at du er et vakkert menneske. Du kan faktisk være vakker både innvendig og utvendig selv om du er stor.

Skrevet

Så forferdelig at "voksne" folk kan oppføre seg sånn! Det er vel noe man kan forvente av små barn, men ikke av ungdommer og voksne :-/

Klart du ikke er et misfoster - håper du får hjelp!

Skrevet

Hvis det er noen som er missfoster så er det da de som får seg til å gjøre noe slikt.

Får helt vondt av deg.

Er sikker på at du er et mye flottere menneske enn de damene.

Klem.

Skrevet

Det er utrolig dårlig gjort å gjøre narr av andres utseende. Voksne folk bør ha bedre vett enn det. Jeg hadde en god venninne i mange år, men det ble slutt det venninneforholdet for to år siden fordi ho sa til meg at jeg hadde ekstremt tynt hår. Ho sa at jeg hadde så ekstremt tynt hår at ho aldri hadde sett så tynt hår på en dame, og da ble forferdelig lei meg. Jeg har aldri hatt noe bra selvtillitt når det gjelder håret mitt, men jeg ble fryktelig lei og sjokkert over at ho kunne snakke så stygt om håret mitt. Har jeg virkelig så dårlig hår at jeg har mye tynnere hår enn "normale" damer?, begynte jeg å tenke daglig da. Ho sa at jeg risikerte å bli skalla og kunne komme til å trenge parykk før jeg ble 50 år. Jeg forbanner henne virkelig fordi ho kunne snakke så stygt om håret mitt. Det der tilgir jeg henne ikke. Det er til å føle seg som et misfoster når ho sier at jeg har så tynt hår at ho aldri før har sett så tynt hår på en dame. Da ho sa det var jeg 31 år og ho var 60 år. Når du er 60 år har du levd en god stund og hvis en 60-åring sier til en 30-åring at ho aldri har sett så tynt hår på en dame, da er det vel fordi jeg har elendig hår. Så jeg syns ho virkelig var slem mot meg som sa det der!

Skrevet

Det er dem som har et problem som må gjøre livet surt for andre!

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Fikk vondt av deg nå..:(

Noen folk er bare helt tragiske....!

Skal banne på at du iallefall har finere personlighet enn alle de som glor så stygt!

Husk at slike mennesker ofte har komplekser selv!!

Skrevet

Ikke kall deg selv et misfoster - det er du selvfølgelig ikke. Det er åpenlyst at du har det vanskelig med deg selv og kroppen din - og jeg håper du får all den hjelpen du trenger slik at du kan få et sunnere og bedre liv! At andre mennesker har noe ekstra, gir INGEN rett til å glo eller slenge stygge kommentarer rundt seg. En ting er å registrere at andre er litt større enn folk flest, men du glor ikke - du kommenterer det ikke og du viser rett og slett ikke at du legger merke til det!

Trist å høre at du opplever at folk behandler deg med så liten respekt! Særskilt når dette gjelder eldre damer! Håper du ikke tar deg for nær av det - bare hev deg over det!

Skrevet

Hør her: Vær stolt av deg og kroppen din. Husk at du har født barn med den kroppen;) Ikke la deg bli deprimert og usikker fordi en kjærring bryr seg med ditt utseende. Neste gang noen gjør slikt så går du bort å sier: skal vedde for at mannen min har mer å kose seg med enn mannen din!

Om du er stor, så er du det. Prøv å tenk at du er verdt minst like mye som alle andre. INGEN skulle hatt lov til å oppføre seg slik som den dama. Du har i det minste mer vett i hodet, mer sympati for andre og en bedre personlighet enn henne. Og det kjære deg, teller myyyyyyyye mer enn vekta;)

Skrevet

Ble skikkelig lei meg da jeg leste innlegget ditt. Det er helt utrolig at ikke voksne folk kan klare å oppføre seg! Prøv å tenke på at du har mann og barn som er glade i deg og at det egentlig ikke spiller noen rolle hva andre mener. Jeg skjønner at det ikke er lett, men. Jeg har forresten ei venninne som er veldig overvektig, men hun er veldig pen, noe man absolutt kan være selv om man har en del kilo for mye!

Skrevet

Ja, noen eier fader ikke skam i livet. Jævla slarvekjærringer, som har så lite interessant fore i sitt eget liv, at de snakker nedlatende om andre for å hevde seg selv.

Hev deg over det, det er de som er "misfostre" i såtilfelle.

God klem.

Skrevet

Huff, så trist og bli behandlet på den måten. Skjønner godt at du er lei deg=( Voksne mennesker burdte da vite bedre, de burdte skamme seg Håper dette ikke er noe du opplever stadig.

Er sikker på at du er en nydelig dame uansett hva du bruker for størrelse på klær, det har ikke noe å si.

Sender en trøsteklem, håper du føler deg bedre snart, du er verdt mye mer en å føle det sån

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...