penut3 Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Er nesten tolv uker, kan ikke kjenne livmora og dette er tredje barnet mitt.... noen andre, blir litt engstelig at noe er galt. Var på tidlig ultra i uke åtte, og alt så bra ut. Kan ikke huske at det var sånn med de andre to, har også bakovervendt livmor om det har noe av betydning....? Veldig glad for andres opplevelser...
catine Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 hvordan kjennes livmoren ut da? har ikke komt på å kjenne etter den, men vet heller ikke hvordan den kjennes... Er gravid med tvillinger jeg- er 9 uker.
*lykke -feb09* Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Jeg er 10+6 og kjenner ikke livmoren enda (mulig det er for tidlig). Dette er også midt tredje barn, ul i uke 8 viste alt bra. Men jeg håper vi snart kan høre hjertelyden - det er en betryggende lyd
flypapir Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Hei.. Jeg er 15 uker på vei og kjenner heller ikke livmora om det er noen trøst. Men magen vokser og jeg har begynt å kjenne bittesmå bevegelser der nede..
EinFrosk Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Er 12+5 og kan ikke kjenne den med fingrene, men kjenner at jeg dytter i noe... Altså, kjenner det i livmoren men ikke med fingrene.
penut3 Skrevet 3. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. august 2008 Takker for svarene, godt med noen tilbakemld da en kan bli ganske tullete i hodet:)
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 JEg kjenner livmora kjenpetydelig, den rekker akkurat opp til KS arret, og rekker omtrent ti cm på langs om dere skjønte. er 11+4 nå. Men jeg er undervektig så er veldig tynn da. Det var mye og si hvor godt postret magen er i utgangspunktet. Dette er forresten barn nr 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå