*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 typisk når man har eggløsning.....kommer sårhet og intens kløe i kjønnslepper og i skjedeåpningen. noen som har gode tips til hvordan lindre og få bukt med dette? please help......har vart i over ei uke nå og soppkremer hjelper ikke
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Yæææææææææææææææææææækkkk... kvaaaaaaaaaaaalmt!! Du kan heller henge fitta til tørk.. du høres helt ubrukelig ut:-)
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 dr.yppert.. er du 14?? bare lurer..
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Altså tjukka!! nå er det ikke mitt problem at glufsa til hun over her mangler vesentlig vedlikehold og at problemene er direkte smakløs å legge inn her på kranglesiden:-) Tenker du er drittsur for at du sliter med akkurat det samme selv!! sutrefitte der du er:-)
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 hehe tjukka?? ja vist 53 kg på 170 er mye så er jeg vel det:))
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #6 Skrevet 2. august 2008 Soory da:-) At du smykker deg med knokkelfitte gjør ikke situasjonen bedre:-)
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 2. august 2008 #7 Skrevet 2. august 2008 hehe er det det beste du kan komme med?? du kjenner ikke meg søten..) smask
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #8 Skrevet 2. august 2008 Foruten at du har vært utrolig produktiv så må jeg si meg enig at jeg ikke helt kjenner deg nei:-) Og du kan umulig kjene meg heller da du bomma helt med alderen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå