Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg bokstavelig talt fylt fryseren med hjemmelagd syltetøy og kaker (greit å ha til uventa besøk om jeg klarer å få samla huet nok i ammetåka til å servere folk da..hehe )

skrudd opp vogga og redd den opp,

vasket alle babyklærne vi har fått hittill (til og med de i str 86, må jo utnytte det gode tørkeværet som var)

rundvaska og rydda hele huset til og med kjelleren,

rundvaska begge bikkjene i samme slengen når det ikke var mer hus å vaske...

Eneste som mangler er å flytte noen møbler som stod på det kommende barnerommet ned i kjelleren og få satt møblene på riktige stedet og det trenger jeg jo hjelp til... uff trodde jeg hadde nok å gjøre ut svangerskapet men det tok meg bare en knapp uke...

hva skal jeg gjøre det neste 9 da mon tro... er egentlig ikke glad i å rydde og styre engang men får helt mark i kroppen av å sitte rolig om dagen... noen som har en kjeller eller loft som trengs å ryddes i eller??hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare å komme hit - vi skulle nok ha funnet noe hvis du har arbeidslyst! :)

Jeg har i grunnen gjort mye selv, og har termin i dag - og lurer på hva mer jeg kan finne på å gjøre for å få tiden til å gå. Det er liksom ikke mer å gjøre klart.

Baking og sånn har jeg ikke gjort da - kanskje det er det jeg må begynne med.... men det er jeg ikke så glad i.

Skrevet

Har selv ryddet min del av loftet, ryddet og organisert i alle skuffer og skap i leiligheten som er mine eller felles. Vasking har jeg ikke gjort, vanlig ukevask holder her.

Barnerommet mangler gardiner og bilder, og vugga må henges i taket. Ellers er alt klart. Sykehusbagen står klar, tom enn så lenge, men med en lapp oppi om alt som skal med. :) På bordet her ligger en liste med de siste småting som skal handles inn, men det får vente til neste lønning. Så da har jeg i grunnen bare litt handling igjen...å pakke bagen tar jo 10 min så lenge lista er klar.

Det jeg burde gjøre er å lime inn bilder i album, ligger langt etter skjema der...men for et ork! Puh!

Skrevet

Vi har kjøpt nintendo wii i dag og 3 spill. Kjempe morsomt, og så får jrg litt mosjon:)

Skrevet

Er jo deilig følelse når ting faller på plass og alt rundt en er fint og ryddig...å skrive lapp til å putte i fødebagen og finne en passende bag var jo en god ide, så får jeg heller vente med å fylle den noen uker, men lista er jo grei å ha i tilfelle, så jeg ikke ender med en masse drit når jeg må stress pakke med masse rier, jeg funker utrolig dårlig under stress :D

Wii er drit gøy, har ikke fått kjøpt det ennå selv, men hadde jo vært en litt artig form for trim til etter denne ungen kommer ut, spesielt for en liten trim-lat nerd som meg, *lurer på om jeg burde bruke det som argument for å få sambo til å kjøpe det til oss ;) *

Skrevet

Er ikke så glad i å bake selv egentlig, men når jeg så alle eplene på trærne så måtte jeg jo nesten bruke de, og da var veien til en trippel posjon brownies kort ;) men det gir seg vel når hormonene går ut av kroppen... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...