lille spira Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Åh, som jeg elsker tordnevær! Nå mangler bare litt øspøs regnevær så er dagen komplett Ikke noe er bedre enn å sitte inne under teppet og lese en god bok mens tordnet rumler på utsiden og det trommer på taket.. Faktisk så er det ikke noe som letter på humøret mitt så godt som ekte regnvær og torden (så lenge det ikke varer i uker da). Nei, nå skal jeg dra ut alle kontakter og kose meg skikkelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå