Gå til innhold

Brystbetennelse av bading ute.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fått betenelse etter bading ute. Er lit ti tvil om jeg skal tørr å bade...

Har klart å holde meg unna brystbetennelse til nå, men redd jeg skal få det av å bade. Vist jeg gjør det, har jeg ikke tenkt å ta det helt av i vannet. Og bytte straks jeg kommer opp.

Bader dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke turt i det hele tatt, men så var jeg livredd for å få betennelse, siden jeg hadde det med førstemann og det ødela resten av amminga.

Men jeg fikk beskjed av jm på sykehuset i fjor at jeg kunne bade, men bare dukke ned i vannet, ikke oppholde meg under vann. Helst ikke bare vasse heller, for er du kald på bena kan du også bli syk.

Fort ned og fort opp, tørke deg og bytte med en gang.

Hvis du i tillegg har ullinnlegg kan det være lurt å ta på de etter badet =))

Skrevet

Jeg har badet ute flere dager nå, og også vasset tidligere i sommer. Minstemann er 2 mnd. Har vært en stund i vannet også, og ikke skiftet bikini etterpå for har tørket så fort. Og har ikke fått brystbetennelse. Er jo noen grader i vannet nå i denne varmen da... Skal vel litt kulde til, men det er vel forskjell på hvor lett vi får det. Mulig jeg har vært uforsiktig, men det har gått strålende.. Deilig!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...