Zeke Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 nå har jeg ikke snakka med gubben på 4 dager, er så forbanna på han at jeg ikke veit hva jeg skal gjøre......................... det er utrolig å lite hensynsfulle mannfolk kan være jeg holder på med denne abnomen (som sikkert fleire har fått med seg her inne nå,sorry) har vært veldig psykisk sliten pga dette, har bare jobba 3 dager denne uka så ikke så mange dager som gubben, har gjørt alt og da meiner jeg ALT her hjemme denne uka, ja har ikke jobba fult men det er jo også for de jeg har vært på sykehuset å ta en del prøver de dagene jeg hadde fri. han har lagt unga om kvelden men så til mitt forsvar så jobber jeg i bhg å den 1t uten barn og unger om kvelden er bare sååå deilig. han gidder ikke ruyyd etter seg når han spiser,oppvaskmaskinen osv denne uka har bare vært såå innmari j............ er jeg bare en sur kjerring eller har jeg lov til å være sur. soory langt innlegg å litt rotete. håper på mange svar
Zeke Skrevet 2. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. august 2008 og ikke nok med det jeg sa ja at han kunne reise på blusen i går å feste, selv om jeg også ville.han kom hjem 5 i dag tidlig, har liggi i heile dag. gikk å la seg i stad uten å spørre om kanskje jeg ville legge meg nedpå
Bring_it_on!!:)) Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Jeg skjønte ikke så mye av dette.. Men utifra hva du skriver så synes jeg vel kanskje ikke at du har så enorm grunn til og være sur på han... dere er vel begge voksne og kan prate sammen.. ikke prate sammen på 4 dager blir jo bare for dumt spør du meg.. Du sier jo heller ikke hva galt han har gjort.. Så om du har grunn til og være irritert eller ei vet jeg ikke...
Bring_it_on!!:)) Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Og ang. bluesen så sa du jo ja at han kunne reise.. Jeg regner aldri med mannen dagen etter han har vært ute.. de få gangene jeg er ute så vet jeg at mannen heller ikke har noen innetid på meg..
petite fleur Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 Åja, bluesen! Ha ha, trodde han skulle feste i blusen :-D
Zeke Skrevet 2. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2008 jeg har bare ikke hat lyst til å prate har ikke avvist ham hvis han har prata til meg men har bare ikke hatt lyst å prate til ham. hver gang jeg prøver å si ifra til ham andre ganger så avviser han meg å sier bare at slik er det ikke så er bare lei av å få det svaret. av og til vil jeg ha rett, at han liksom kan litt insativ å gjøre ting i huset når han veit at jeg har slittet litt i det siste, i forigårs lå det en haug ved sidna han med tøy som skulle brettes men gjorde han det neida etter at jeg hadde sitti å syd i 3 timer på klærene til unga så måte jeg gjøre det selv slike ting bør en mann på snart 40 skjønne selv syntes jeg da
Bring_it_on!!:)) Skrevet 2. august 2008 #8 Skrevet 2. august 2008 Det er jo ikke akkurat noe urtypisk det du forteller her.. Mannen er jo ikke tankeleser.. Vil du at han skal brette sammen tøyet så er det vel bare og åpne munnen og spørre han.. Vil du at han skal ta ut av oppvaskmaskinene så spør.. Blir for dumt og irritere seg over ting som du vil mannen skal gjøre.., men ikke har fortalt han at du ønsker..
Zeke Skrevet 2. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. august 2008 jeg mener at dette kan han se selv jeg da, han satt jo oppi kleshaugen nesten da å så på tv. hvorfor kan ikke menn hjelpe til litt meir i huset????
Bring_it_on!!:)) Skrevet 2. august 2008 #10 Skrevet 2. august 2008 At han kan se det selv er en ting.., men ser han ikke selv hva som må gjøres så hjelper det jo ikke at du lukker deg helt inne og ikke prater med han.. Bare går rundt i 4 dager og ikke har dialog.. Uansett hvordan man vrir og vender på det så kommer man ingen vei ved og ikke prate sammen..
Skravlefruen med huleboer Skrevet 2. august 2008 #11 Skrevet 2. august 2008 Når du ikke har snakket med mannen din på fire dager, så foreslår jeg at gjerne det er en enda dårligere problemløsning enn å legge ut ett innlegg her inne om det! Jeg tok ikke helt tråden i det du skrrev, men nå har jeg ikke lest noen andre innlegg fra deg heller. Uansett, snakk med mannen din, kommunikasjon i ett forhold er viktig.. og den går begge veier...
Zeke Skrevet 2. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 2. august 2008 skreiv vel mest i frustrasjon å for å få en utblåsning, dette med 4 dager er forde at jeg ikke har orket å prate med noenok. det som iriterrer meg er at jeg må spørre om alt her i huset, kan du ta vasken, ta oppvasken, kan du hjelpe meg å brette tøy osv det er det som er saken her, ikke at jeg har prata med ham på 4 dager. selvfølgelig veit jeg at kommunikasjon er dette beste, men er bare så lei av å spørre etter hjelp heile tiden
Skravlefruen med huleboer Skrevet 2. august 2008 #13 Skrevet 2. august 2008 Forstår at det er godt å få ut litt frustrasjon av og til.. Kan dere ikke sammen lage en liste over hva som skal gjøres av husarbeid hver uke ? og fordele hvem som skal gjøre hva.. så får dere ta en halvtime sammen hver kveld før dere går å legger dere, hvor dere sammen bretter tøyet, tar ut av oppvaskmaskinen og planlegger middag til neste dag... igjen, det krever kommunikasjon.. og litt modenhet fra begges side.
Zeke Skrevet 2. august 2008 Forfatter #14 Skrevet 2. august 2008 joda det er sant, men av å til må det være lov å furte litt selv om man er voksen. litt vel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå