Gå til innhold

Hvordan kjennes maserier ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er der sterke kynnere? Blir magen helt hard som når jeg har kynnere? Jeg har to netter på rad våknet av vonde tak nederst i magen, men det er ikke vanlige kynnere.

Er i uke 37. og annengangs, men ble satt i gang med 1.mann en mnd før tiden, så jeg vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter liksom. Kan ikke tegnene for å si det sånn..

Håper på svar.. Vet ikke om slimproppen har gått heller. Tror ikke det, selv om det er ekkelt med all utfloden som kommer på slutten! Er det noen som har skiftet litt farge på utfloden mot slutten forresten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine maserier i forrige svangerskap var akkurat som de tidlige riene: magen ble hard, var vondt i korsrygg og mage og de kom regelmessig - hvert femte-sjuende minutt ca. Var ikke spesielt vonde, men kjente ikke forskjell på disse "maseriene" og de effektive riene som kom etterpå. Forskjellen var jo selvsagt at maseriene var kjipe og vonde men hadde INGEN effekt, gikk med de regelmessig i 2 døgn uten at det skjedde noenting... Du vet vel at det er maserier når de ikke kommer hyppigere og de ikke blir vondere, de bare varer og varer. Vet ikke hvilken erfaring andre har da. Irriterende var det i alle fall, og håper jeg slipper det denne gangen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...