2 små orkaner Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Kan anbefale begge:-) Til playstation finnes spill som Sing Star og spill med dansematter (god trim) og NIntendo har jo Mario spill:-)
Tia med 2 ♀ Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Nintendo har jo wii fit så får man bevega seg der også. :-) Vi har begge deler og de er bra begge to kommer jo ann på hva man vil gjøre. Hvordan spill man liker.
2 små orkaner Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 Vi har også begge. Kjøpte Wii for en uke siden og skal spare litt opp til fit'en. Prismessig er playstation 2 billiger enn Wii (tror også der gjelder spillene), men kommer som du sier ann på hvilke spill man liker.
mizz25 Skrevet 2. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2008 hmm... flere? æ e jo vant med de gode gamle mariospillan ;-)
Jewel m/jente får gutt Skrevet 2. august 2008 #8 Skrevet 2. august 2008 Vi var også i tvil, men det var mellom wii og playstation 3. Leste en test, husker ikke hvor det var, men den konkluderte med at wii var ett like godt kjøp som ps3, men billigere. Også hadde vi lyst på den wii fit, så da ble det den. Kjøpte også to mario spill. Liker også de jeg fra jeg var mindre og hadde Game Boy.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 2. august 2008 #9 Skrevet 2. august 2008 vi har wii, kjøpte det for litt siden å syntes det e drit gøy.. å du kan også få sing star til den altså(så det var nevnt over at du kunne få det til playstation 2)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå