Gå til innhold

er helt sjokka jeg... anonym forumet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir skikkelig lei meg.. trodde det forumet var for skumle spørsmål å ting som man ikke føler seg komfortabel med å legge ut.. ikke å disse folk med fult nick. flere av oss blir dissa der inne. jeg ble blandt annet nevnt et par ganger.. som iriterende, plagsom . at jeg tror jeg er perfekt.. oppmerksomhetsyk og at gutten vår har stygt navn.. blir oppriktig lei meg må jeg si.. ja jeg er her inne masse .. å skriver innlegg å svarer når d er noe som jeg kan svare på.. sjekker jo seff med bøkene mine for jeg har ikke lyst til å gi ut feil info,.. men viss jeg er så plagsom så kan jeg gått melde meg ut herfra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, så ufattelig barnslig! Er aldri på anonymsidene, men kan bare si at du absolutt ikke fortjener å bli omtalt på den måten. Har bare lagt merke til deg som ei søt jente, omtenksom mot andre og en som deler av sine erfaringer. Virkelig! Ikke bry deg om det som er skrevet der! Navnet på gutten din er flott. Jeg liker veldig godt begge navnene ;)

Fortsett å være deg selv og ikke meld deg ut!!

Skrevet

Du må virkelig ikke bry deg om dem. Særlig når de ikke tør å stå frem med nick (men, er jo anonym alikavell)

Jeg var innom å leste der i sted, å ble selv rystet over en ny tråd som var startet. Det ble ikke direkte nevnt nick, men de fleste vet hvem det var snakk om. Har virkelig ikke noe til overs for slike mennesker. Overse det, kos deg med tiden her inne og svar på de innleggene du ønsker ;)

klem

Skrevet

siden annonymknappen forsvant på krangle , og de laget et anonym forum for litt personlige spørsmål man ikke vil legge ut nick på. Så ble det desverre den nye kranglesiden.

Burde absolutt fått tilbake annonymknappen på kranglesidene ja.

Blitt uhyggelig annonymforumet nå. Bare drittslenging der inne. Å det er den IKKE ment som

Skrevet

Ikke bry deg om dem. Jeg svarer aldri der inne,da jeg ikke liker debatter der folk kan være anonyme,blir så fort useriøst av det. Synes det var flott jeg da,når anonymknappen forsvant herfra. Etter det har jeg kun hatt fine diskusjoner her inne. Selvfølgelig har folk vært uenige med meg,de har kalt meg både det ene og det andre,men da må de stå for det de sier og ikke være anonyme og det synes jeg er bra.

Jeg har selv sagt flere ganger her,at jeg bryr meg ikke noe om hva folk her inne mener om meg,mitt liv er ikke her inne,men sammen med min familie og venner og det er hva de mener som betyr noe.

At jeg står opp for både det ufødte og fødte barn,får folk bare tåle,det at de da sier at jeg tror at jeg er perfekt at jeg er hysterisk og at de synes synd på mine barn,bryr jeg meg ikke noe om,.JEg vet hvem jeg er,jeg elsker barn og vil at de skal ha det best mulig. De som setter seg selv først,tåler ikke dette og blir da sinte.Når folk skjeller meg ut,ser jeg på det som at de ser at de selv tar feil og tåler ikke å bli minnet på det,det er sikker akkurat det samme med deg,Har mange ganger synes at du har kommet med god og fornuftig informasjon.

Lykke til vider.

Skrevet

Det blir bare for dumt å holde på sånn, sitte å gjemme seg bak en pc-skjerm på et gravid forum og disse andre medlemmer på den måten. Har vært innom et par av trådene på anonym forumet og det virker som om mange innlegg er skrevet kun for å provosere. Prøv å ikke bry deg, ingen av dem kjenner deg personlig. :)

Og vi er vel oppmerksomhetssyke hele gjengen egentlig. hehe.

Skrevet

i begynnelsen synes jeg annonym forumet fungerte, men så kom kranglerne.

Noen spørsmål kan være litt personlige, og man vil ikke legge ut med nick, og det skjønner jeg.

Men når det blir brukt til hvem irriterer deg mest på DIB?

eller å nei nå har hun kommet over på DIB igjenn fra BIM uff og uff.

Er jo ren mobbing av brukere her inne, Alle går ikke over ens med alle, men sånn er det alltid, men man trenger ikke drive å henge ut personer fordet. Er så barnslig at jeg skjønner ikke at det virkelig går an.

Skrevet

IKKE BRY DEG NOE OM DET, slike mennesker har ikke annet å gjøre enn å disse ned andre mennesker og det bunner i dårlig selvbilde og en elendig dårlig væremåte. Fatter ikke hva folk får ut av å oppføre seg sånn. Men desverre så er det endel sånne mennesker i denne verden. Fortsett som du har gjort gry

Skrevet

Huff, skjønner at det ikke er noe ålreit det der. Men jeg syns ikke du skal bry deg om det, for man kan jo ikke ta sånt seriøst. Folk er forskjellige og det må man respektere. Er man uenige om ting, så bør man jo kunne ta den fighten uten å måtte være anonym. Men noen er bare så himla feige! Det er ikke alltid jeg har vært enig med deg her inne Gry, men sånn er det jo bare. Sikkert mange som har vært uenige med meg også...hehe...men man trenger jo ikke å være ufine med hverandre likevel.

Ønsker deg hvertfall lykke til med fødsel og Knut Elias :)

Skrevet

Om noen skriver stygt om deg å holder seg anonym er det bare å forstå det slik at de egentlig ikke selv er klar til å oppdra et barn. Man må komme over barnslighetene før man blir gravid.

Det viktigste for deg nå er å konsentrere deg om deg å din kommende FAMILIE..Tenk at du skal bli mamma..Navne til den lille er helt nydelig.

Du skal bare vise alle som sier noe negativt om deg at du nå skal bli verdens beste mamma til verdens nydeligste gutt.

Du er perfekt på alle måter Gry..Det skal du være stolt av..Du er snill,omsorgsfull,hjelpsom,du er full av energi,du har svar på alt å de er for meg veldig betryggende å ha deg her.

Skrevet

Gidder aldri å gå inn på anonym forumet engang jeg, makan til teit, usakelig dritt slenging fra VIRKELIG irriterende mennesker skal man leite lenge etter, hadde tatt meg mer nær av om noen av de faktisk likte meg ;)

jeg har iallefall fått noen vettu svar fra innleggene dine om ting jeg har lurt på, og regner med at flere også har fått, er jo det forum handler om da, så forsett og svar på poster og nyt tiden her inne til lille knut elias kommer, synnes forresten at gutten din har ett tøft og fint navn jeg :)

Skrevet

d dumme anonymforumet er så useriøst at jeg spyr..90% av d som blir skrevet der inne er jo bare tull..å barnslige krangler..så kommer d noen dumme kommentarer fra noen som er så feige at de ikke tør stå frem med nick..

nei der er jeg aldri lenger..d er da en ser hvor mangen syke folk som oppholder seg inne på d forumet..bare for å lage kvalm..

nei som de andre sier her..ikke bry deg..d er så useriøst at du må ikke ta deg nær av d:)

du vet hva du er..å du vet at du er bedre enn de der inne som slenger ut sånne kommentarer..:)

opp med humøret du:)

Skrevet

Tusn tusn takk for svarene deres. det varmer langt inne i min hormonell hjerterot <3 forventer selvfølgelig ikke at alle skal vær enig med meg på innleggene mine. men forsøker å svare så godt jeg kan.. liker dere som er her inne veldig godt å ser frem til å lese hva dere skriver hver dag. så tusn tusn takk for responesen så håper jeg at det setter litt lys på anonym forumet å dets bruk:)

Skrevet

Blir helt oppgitt over folk på kranglesiden og jeg.. de er jo om og gjøre å være mest mulig usakelig og stygg i munnen mot hverandre..

Heia den som skriver det mest sårende innlegget liksom..

Har tenkt av og til at det er nesten sykt å tenke på at dette er kommende mødre..

Alså, det er lov å krangle og diskutere, men når man begynner med personangrep så er det vel på tide å ta en kikk inn i seg selv?

Ikke bry deg om sånne vanvittig banslige mennesker som krangler om når det er lov å få barn osv...

Ikke rart det er krig i verden!!

Ha en god helg du :)

Skrevet

Ikke tenk på det ;)

Skrevet

Jeg blir dårlig av å lese sånne tråder. Er sjeleglad for at dette ikke er mine venner. Jeg skjønner godt at du blir lei deg Gry, men du skal bare heve deg over det tullet der. Synes du er ei svært hyggelig jente, og jeg er så utrolig glad på dine vegne at du nå snart skal få lille Knut-Elias i armene dine!! Fortsett å del dine erfaringer og spørsmål med oss du! Klem fra meg

Skrevet

Hei. Måtte inn å sjekke da jeg leste innlegget ditt. Har ikke vært på anonymforumet tidligere. Synes mange av trådene er barnslige, folk må ha veldig lite å gjøre når de sitter sånn og rakker ned på folk, irriterende!!! Synes ikke du skal bry deg om det. Har fått et godt inntrykk av deg på innleggene dine. Liker også navnet på gutten din :) Kjenner jeg er skikkelig irritert (mye hormoner ute og går kanskje? :))over mye av det som er skrevet om folk der....

Skrevet

Det er helt utrolig at noen synker så dypt,for å rakke ned på andre på den måten! Også personer de overhodet ikke kjenner?!

Skjønner også at du blir lei deg av å lese det,grysom,men de er overhodet ikke verdt det... (Og da særlig i denne hormonelle tida:P) Og hvor de får det fra skulle jeg gjerne likt å visst?! Har lest de fleste innleggene dine jeg,som jeg leser de andre,og jeg har aldri hvert inne på tanken av noe av det du blir "beskyldt" for.

Masse lykke til med fødselen som nærmer seg:)

Skrevet

Hei,,

Selv har jeg aldri vært inne på den siden,,

Men, slik tøv må du ikke bry deg om, hev hodet ditt og tenk at det er dem som har et problem som ikke tåler hva du skriver...

Glem, hele den siden da vel..

Ha en fortsatt fin lørdagskveld :)

Skrevet

Sluttar aldri å bli sjokkert over kor mange barnslige og ondskapsfulle folk det finnes!! Men eg må innrømme at eg ikkje trudde dei skulle oppholda seg på eit gravidforum.. Har ikkje lest så mange av innlegga dine i det siste (berre litt i augustklubben), men det er ei stund sidan. Eg har iallefall fått eit godt inntrykk av deg. Synes det er flott at det er mange her som er stolt over å vera gravid og alltid vil det beste for barnet sitt. Synes også det er flott at folk svarar på spørsmål og innlegg, det er jo liksom det som er meiningen:) Lykke til grysom, synes forresten navnet var fint;)

Skrevet

Du er absolutt ikke plagsom, om noen synes det å irritere seg over andre her inne på forumet er noe å drive med så får det være deres problem. Hev deg over det og ikke bry deg med det! Mange flere her som liker deg godt! :) Håper du ikke melder deg ut pga disse folkene, det er jo i såfall de som er håpløse....

Skrevet

Jeg syntes selv jeg er endel her inne, men anonymforumet og kranglesiden etc har jeg ikke brydd meg om å stikke innom. Ble imidlertidig litt nyskjerrig nå. Fant tråden du snakket om umiddelbart og det er bare å si at slikt er bare å heve seg over for makan til barnslig og useriøst skal man lete lenge etter.. He, he, jeg må bare le! Trodde vi skulle bli mødre jeg dere!!! Vi er alle forskjellig og har forskjellig meninger!! Men, å f.eks rakke ned på uskyldige barns navn blir i mine øyne det totale lavmål. Ingen har rett til å mobbe eller forsøke jage noen ut herfra.

Skrevet

Grysom!!

Må ikke finne på å la de råtne eggene her inne ødelegge for deg og føle deg uvelkommen, det er en anonym, det er en feig liten sjel som sitter bak knappen og kan være tøff og rakke ned på andre!!

Jeg har aldri oppfattet dine innlegg som annet enn positive og ærlige, spørsmål har vi alle og vi ønsker svar, derfor er vi her... mange mennesker i samme situasjon!!l

Nei vettu hva, den tråden innpå der skulle vert slettet, og jeg tror anonymforumet ble en krangleside nr2 der de som ikkje lenger turte være på kranglesiden (uten anonymknappen) flyttet til.

Stå på grysom og ikke flytt deg ut herfra!! Det er det andre som burde vurdere og gjøre.

Masse lykke til med fødselen og tiden fremover=)

*klem*

Skrevet

Hei!

Hev deg over disse folka! Jeg kan ikke fatte og forstà hva som foregàr i huet pà mange av dem, det er rett og slett djevelskap mange av dem driver med! Tenker da pà slike innlegg der de henger ut folk, men ogsà mobbing og uthengig av folk som ikke gjòr som alle andre. Som feks. om du ikke kjòper de rette produktene for babyen, om du sliter med ròyken, eller hva det nà er...Da blir du sett pà som en elendig mor!

Folk fàr ha sine meninger, men denne drittslengingen burde blitt stoppet av moderator for lenge siden.

Skrevet

Jeg blir bare fysisk dårlig av de sidene.. blir måløs av å bre se inn der...

Stakkars de barna av de mødrene der!!

Nei, la oss holde oss for gode for det skittsnakket der!

Og diskutere kan man alltids gjøre, men rakke ned på andre og være regelrett ondskapsfulle, det er bare sykt!!

Skremmende og tenke på at det er mammaer som er på et så lavt nivå i hodet sitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...