grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 blir skikkelig lei meg.. trodde det forumet var for skumle spørsmål å ting som man ikke føler seg komfortabel med å legge ut.. ikke å disse folk med fult nick. flere av oss blir dissa der inne. jeg ble blandt annet nevnt et par ganger.. som iriterende, plagsom . at jeg tror jeg er perfekt.. oppmerksomhetsyk og at gutten vår har stygt navn.. blir oppriktig lei meg må jeg si.. ja jeg er her inne masse .. å skriver innlegg å svarer når d er noe som jeg kan svare på.. sjekker jo seff med bøkene mine for jeg har ikke lyst til å gi ut feil info,.. men viss jeg er så plagsom så kan jeg gått melde meg ut herfra?
Gjest Tale30 Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Ikke bry deg om det (lettere sagt enn gjort kanskje). Jeg tror det er noen gjengangere her inne som er ute etter å være kjipe mot andre. Jeg så at du var trukket frem i en tråd om hvilke personer som irriterte folk her inne. Det var en link til ditt innlegg, og jeg leste det. Det var et helt vanlig innlegg, og du fremsto ikke som noe annet enn hyggelig og spent på å føde. Du ble anklaget for å bare snakke om deg selv.. unnskyld men hvem gjør ikke det her inne? Man bruker jo gjerne egne erfaringer for å svare på andres tråder, eller man har egne opplevelser som man gjerne ønsker å få tilbakemeldinger på. Bare fordi en person irriterte seg over deg, så skal ikke du ta på vei for det!! Sikkert hundre andre som liker det du skriver. Nå får vel jeg gjennomgå i ettertid ved å skrive dette, men det får heller være.
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Helt enig med Tale30! Ikke bry deg om det!
mamma til 2 <3 Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Hei! Jeg er så enig med deg, grysom. Synes det er ordentlig dårlig gjort av folk, har selv ikke blitt utsatt for noe der som jeg vet, men det er såvidt jeg gidder å være inne på det forumet.. Går det ikke an å melde fra "til de øverste", de som styrer med denne siden? Det er galt at noen skal få messe ut av seg om alt og alle, og spesielt når de ikke tør vise sitt nick, de fleste der er jo anonyme... Håper på det beste for deg og andre som blir uthengt der...
Skravlefruen med huleboer Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 Dette skal du absolutt ikke ta til deg i det hele tatt, det får du ikke lov til !!! Slik hets er og forblir bare tragisk! Det er jo selvøflgelig noen (overalt) som enten er misunnelig på andre, har dårlig selvtillit eller blir på en eller annen måte tilfredstilt av å henge ut andre. Ikke la det gå inn på deg.. da gir du den/de som driver med lsik hets enda med tilfredstillelse, for da har de oppnådd det de ville. De er helt tragisk! Bare le av dem!!!
Kulå Skrevet 2. august 2008 #6 Skrevet 2. august 2008 Anonymforumet burde vært lagt ned, er bare piss der inne. Blir iallfall ikke brukt til det det skal... Knut Elias er forresten et flott navn : )
MiEli Skrevet 2. august 2008 #7 Skrevet 2. august 2008 Jeg syns også dette anonymforumet stort sett består av PISS!!! Det er jo helt latterlig at det ikke finnes en moderator som fjerner slike innlegg der det skrives om hvem som er irriterende osv..... Er det ikke et sted man kan rapportere slikt for å få det fjernet da???
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 2. august 2008 #8 Skrevet 2. august 2008 Det er nok fult av tikkende hormonbomber her inne som ikke har noe annet positivt å foreta seg. IKKE bry deg om det!!! De skriver det sikkert ikke fra sjela en gang, bare skriver stygge ting fordi de kjeder seg å ikke har noe liv. Mange som tror anonymforumet er det samme som krangle tydeligvis. Blir slemme med en gang de kan være anonyme. Skikkelig feiginger spør du meg. Jeg er ALDRI anonym jeg. Men skulle det være et sp.mål jeg ikke vil at alle skal skjønne det er meg, så skal det jo egentlig være flott med anonym-forumet. Uff. kjedelig. Men ikke bry deg!! Fødselen nærmer seg for oss begge nå:-) LYKKE TIL!!!!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 2. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. august 2008 Tusn tusn takk for svarene deres. det varmer langt inne i min hormonell hjerterot <3 forventer selvfølgelig ikke at alle skal vær enig med meg på innleggene mine. men forsøker å svare så godt jeg kan.. liker dere som er her inne veldig godt å ser frem til å lese hva dere skriver hver dag. så tusn tusn takk for responesen så håper jeg at det setter litt lys på anonym forumet å dets bruk:)
Gjest Skrevet 2. august 2008 #10 Skrevet 2. august 2008 Jeg har sendt en mail til [email protected] for å få slettet tråden. Dette er uakseptabelt og er ren mobbing. Skal det være et anonymforum her inne får det ha en åpningstid så det kan overvåkes når det er i bruk. Blir vel laget et slikt innlegg om meg snart også tenker jeg som er så viktigper og skal være så ordentlig osv.... Oppfordrer alle som bruker BIM til å melde fra til moderator på mail hvis dere ser noe liknende. Det er ikke du men de som starter eller holder ved like slike tråder som burde melde seg ut her i fra.
Har 1engel, venter nr2<3 Skrevet 2. august 2008 #11 Skrevet 2. august 2008 Ja, uff, det er virkelig ikke noe hyggelig når folk holder på slik.. Jeg ble oppdratt slik; " hvis man ikke har noe posetivt og si om andre, kan man holde kjeft"..De som har skrevet der inne på forumet er noen utrolig feige og stakkarslige mennesker, som også ikke har noe annet eller bedre og gjøre.. Dessverre finnes det mange av de som trykker andre ned i dritten for og selv føle seg bedre.. Og om det virkelig er noen som irriterer deg trenger du ikke og kringkaste det for alle.. Og så er det også slik at om man ikke er like begeistret over noen trenger man ikke og lese innlegget demmes..
Har 1engel, venter nr2<3 Skrevet 2. august 2008 #12 Skrevet 2. august 2008 Ååh.. Jeg blir egentlig veldig fustrert på andre vegne jeg.. Og etter dette innlegget sikkert meg også.. Jeg mener det at om man har et problem med noen burde men ta det opp med den personen selv, og om man alikevel absolutt MÅ kringkaste folk man ikke liker burde man i det minste være såpass real at men gjør det med nick da.. Er det mulig..
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 2. august 2008 #13 Skrevet 2. august 2008 nei det må du jo ikke gjøre.ikke bry deg.ikke alle som bryr seg.skriver mye drit for faenskap sikkert.
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 3. august 2008 #15 Skrevet 3. august 2008 Jeg synes du har menge gode råd jeg! og er mye av det du sier her inne som jeg tar til meg og gjemmer i bakhodet : Er OFTE inne på 3.tri og snoker selvom jeg bare er i uke 12 selv. men er så spennende å lese det dere som er så langt på vei skriver!! Og noen nick fester seg bedre enn andre, og ditt er ett av dem. PÅ EN POSITIV MÅTE!!!!! Lykke til med fødselen, og IKKE bry deg om sånne teite innlegg. Det er barnslig og idiotisk, og jeg tør garantere at det er MANGE her inne som liker deg og innleggene dine, og som ville merket det om du forsvant...
Gjest Skrevet 3. august 2008 #16 Skrevet 3. august 2008 Hei Grysom. Jeg er helt sjokket over at det er mulig, er aldrig inne på det forumet så jeg vet ikke hva disse hetsingene dreier seg om, men det er høyst uakseptabelt. Huff skulle tro det kun var voksne mennesker her inne som skulle bli mødre. Men desverre er det folk som ikke klarer å oppføre seg. Jeg synest du er en tøff dame som har vært igjennom mye og som endelig er gravid med en gutt som skla få et nydelig navn. Vi skulle kalle vår Elias om det ble en gutt, men vi har en liten Mille denne gang... Stå på du er en flott dame med mye fin kunnskap å dele med oss damene som plages med dårlig hud.....he he
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 3. august 2008 Forfatter #17 Skrevet 3. august 2008 Tusn tusn takk for all støtte! blir helt rørt <3 d varmer virkelig!
Sofia-hjertet mitt<3 Skrevet 3. august 2008 #18 Skrevet 3. august 2008 Hei Grysom Syntes synd i deg jeg, dårlig gjort at voksene folk kan holde på slik... Ble helt sjokka jeg når jeg leste. Klart vi kan irritere oss over visse her inne, men personangrep bli helt bak mål. Liker deg, syntes du virker som en kjempejente, og det er morsomt å lese om dine erfaringer. Selv kunne jeg tenkt å gjøre slik som deg, å dele ting, men tør ikke når jeg ser hvordan folk reagerer på det. Er selv førstegangs, og lærer masse av folk her inne. Skulle gjerne hatt msn/nettbyen din. ¤klem¤ PS: Prøvd å starte en tråd på anonym, om det er noen som liker noen her inne, men den viser seg jo å ikke være like populær... Helt utrolig at de fleste som sitter å kaster drit til hverandre er blivende mødre. Skulle hatt et forum her forbeholdt, seriøse saklige folk, der de som sa et eneste skjevt ord, ble kasta ut tvert. For man tør jo nesten ikke spørre om noe her inne.
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 3. august 2008 #19 Skrevet 3. august 2008 Har sendt mail til Siri, om at det bør bli en annen ordning, og svnt stenge hele forumet når folk ikke kan oppføre seg?? Så får jeg håpe selveste sjefsredaktøren/daglige lederen tar tak i det!! Jeg har og sagt min mening om innlegget på anonymforum. Blir såå provosert at jeg blir sinna!! Deilig å få ut litt frustrasjon på tastaturet på anonymforumet da. (men IKKE som anonym!! haha) Folk kan snakke så mye dritt de vil om meg som de bare vil, jeg smiler bare pent tilbake og gir faen For når jeg kommer hit inn til dere igjen så er det bare varme og få!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 3. august 2008 Forfatter #20 Skrevet 3. august 2008 hei tusn takk for støtten og di gode ordene:D prøvde å sende dg pm men d gikk ikke? msn min er nede for tiden men på nettby heter jeg grysom syns d er flott at du prøvde å starte en positiv tråd.. for d trenger vi virkelig her inne
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 3. august 2008 Forfatter #21 Skrevet 3. august 2008 Mokikk 5+1 flott at du sier ifra til di som styrer sidene.. håper virkelig at vi slipper flere sånne episoder der folk blir hengt ut for d sårer skikkelig.. tror ikke folk tenker på konsekvensene av sine handlinger når di legger ut som anonym... tusn takk for støtte <3
=)mamsen=) Skrevet 3. august 2008 #22 Skrevet 3. august 2008 Jeg tror man uansett skal være litt forsiktig med hvor mye informasjon man legger ut om seg selv. Det er det som er fint med å ha et nick- man er alikevel anonym. (hvis man ikke legger ut navn og bilder og adresse osv i tillegg) Jeg tar meg ikke nær av hva folk måtte mene om meg- eller altså meg som nick. Meg som person holder jeg anonym.
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 3. august 2008 #23 Skrevet 3. august 2008 det er klart. men forstår godt at det er sårende når man rakker ned på deg som nick likevel, for de rakker jo ned på hvordan du som person skriver her inne, uansett hvor anonymt det er å ha nick. om du skjønte?
emmy99 Skrevet 3. august 2008 #24 Skrevet 3. august 2008 Hei Grysom.. Vil bare si at hvis BIM hadde hatt flere sånne fantastiske personer som deg her inne så hadde det vært en mye mye bedre side.. Du er virkelig et fantastisk godt menneske, skulle ønske at disse som skriver stygt om deg faktisk skjønte at du har masse nyttig informasjon å lære de, og at du kun gjør det av ren godhet og ikke for å skryte av deg selv... Jeg må innrømme at jeg faktisk lenge har tenkt på å skrive et lite innlegg til deg bare for å fortelle deg at jeg synes du er en av de få fantastiske i denne verden som deler sin livsglede og kjærlighet med vilt fremmede mennesker, du gir så mye av deg selv..og hjemmesiden din er bare så utrolig fin, jeg følger spendt med hver dag på om det skjer noe nytt i dagboken... Takk for at du deler ditt liv med oss og for at du er den du er, fortsett med det... Knut Elias er virkelig en heldig liten gutt som får deg som mamma.. Stooor klem fra Emmy...
Oi ..! Skrevet 3. august 2008 #25 Skrevet 3. august 2008 En del folk mangler rett og slett nettikette og oppfører seg som ren skjær dritt når de får mulighet til å skjule seg bak "Anonym"-signaturen. Feigt, feigt, feigt. Jeg er bare i 11. uke i mitt svangerskap nr. 2, og jeg har så vidt begynt å bevege meg inn her på BIM igjen. Forrige svangerskap var jeg her ganske mye, men jeg ble veldig lei til tider. Lei av folk som rakker ned på andre i enhver sammenheng, lei av folk som ikke har respekt for at en har forskjellige meninger om ting, lei av usakligheter og historier som er så utrolige at de er nødt til å ha vært oppdiktet. Og ikke minst var jeg lei av å lese om meg selv i andre forum (en gang ble det opprettet egen diskusjon om meg og om hva slags drittkjerring og hvor bortskjemt jeg var. Dette fordi jeg hadde vært så uheldig å skrive i en annen tråd hva samboeren min og jeg var blitt enige om å gi hverandre i fødselspresang etter at vi fikk vår førstefødte). Nei, ikke ta det så tungt. Velg heller å gi blanke, evt. bruke mer tid på snartmamma.no eller på ulike forum på kvinneguiden.no. Litt mer voksent publikum der. Lykke til med fødsel og det hele
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå