Gå til innhold

Hei dere jenter som fant mannen i deres liv i TYRKIA :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skriver her rett og sett fordi jeg har hodet fullt av tanker og spørsmål som jeg håper dere kan svare litt på.

 

Jeg har prøvd å forhøre meg litt med venner og familie, men med dems fordommer og meninger (dere har sikkert vært borti det dere også) så er det ikke lett å få de rette svarene.

 

Jeg var i tyrkia nå i sommer og fant en søting. Det gikk ikke så bra med han, så det er slutt.

Men nå som jeg sitter her hjemme og tenker tilbake, så er det noe med den kulturen der nede som jeg ikke klarer glemme. Og så mye med islam som er så bra!

Jeg fikk god kontakt med noen gutter der nede, (min nye familie som de sa) og de fortalte meg mye.

 

Men for å gjøre det kort, nå sitter jeg her, som alenemor for min 5 år gamle gutt og leengter ned. Og ser liksom for meg megselv boende i utlandet, også kanskje med en tyrker.

Det var noe med den kulturen som jeg forelsket meg helt i. SÅNN vil jeg ha det!

 

Mine spørsmål til dere da, håper dere har tid til å svare

 

1. Er tyrkia ett land det er allright å bo og vokse opp i?

2. HVA mener muslimer om det at jeg har ett barn fra før?

3. Hvordan er prosessen hvisomatte man skulle finne mannen i sitt liv, med tanke på udi etc?

 

Hvis dere har noe annet å føye på er jeg glad for det.

Fortell gjerne deres egene historier også...

 

kanskje er jeg bare helt tullerusk om dagen og trenger å lande. Ellers er jeg som jeg føler meg, våken og klar for å gå MIN egen vei. Ikke leve etter det som forventes av meg.

Jeg er lærerstudent og kommer til å få SÅÅ mye ferie med tiden. Og da ser jeg likosm for meg den lykkelige familien med mulighet til å feriere i det ene eller andre landet liksom...

 

hmmmm....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Hvardan jeg kjenner Tyrkia er det ikke et land som er bra og vokse opp i for barn. Husk du har bare sett det beste av Tyrkia når du er der på ferie, det er ganske annderledes der hvor lokal befolkningen bor.

 

Jeg er forlova med ei jente fra Ankara , jeg har et barn fra før av . Dette er ikke noe problem for henne eller fammilien .

Har hørt at det er anderledes om en jente har barn fra før av.

Men dette kommer and på hvor troende og åpende fammilien er .

De fleste muslimer er ikke så åpende for at den andre parten har barn fra før av.

 

Om du finner mannen i dit liv i Tyrkia kan prosesen for og få han hitt lang.

Du må lese på udi sine nett sider for og finne hva som er best for dere.

For oss var det best og gifte oss i Norge.

Vi har søkt om fammilie gjenforening (forlovelse) med formål om gifte mål i Norge innen 6 mnd.

 

Ønsker deg lyke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare påpeke at ISLAM er totalt åpen for at en kvinne skal kunne ha ett barn eller ti fra før, når hun gifter seg. Medgift får man også, selv om noen mener det motsatte. Hva muslimer måtte ha av fordommer, er irrelevant, så lenge det er lov i islam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 1 år senere...

Jeg har nett vært to ukler i Marmaris og likte meg såå godt.

Og i tillegg traff jeg en sjarmerende og god mann der. Noe jeg aldri hadde forventet eller trodd.

Vi gikk ut sammen flere ganger, alene og med familien min.

Han liker sønnen min utrolig godt og virker som det er helt ok.

 

Men nå er jo alt dette nytt og jeg vet ike veien videre. Jeg er så usikker. Han vil skrive på facebook at vi er i et forhold osv. Jeg er skeptisk til religionen og avstanden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...