Gå til innhold

Andre som føler seg litt alene med babyen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg ofte litt alene med babyen. Syns mannen min tar litt lite initiativ ovenfor henne. Må nesten alltid be han om å ta henne og å skifte bleie på henne. Er sjelden han leker med henne eller driver med nakketrening. Skjønner jo at det er naturlig at jeg har det største ansvaret siden jeg ammer og er hjemme hele dagen, men hadde trodd han skulle vise litt mer interesse etter jobb og i helgene. Andre som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det sånn med førstemann..

Tror han syntes det var litt kjedelig når hun var så liten. Etterhvert som hun ble større tok han mere ansvar og nå er han en super pappa for begge barna. Han har utviklet seg mye med farsrollen.

Tror det er viktig at du prater med han om hvordan du føler det uten å anklage han..

Det ordner seg nok etterhvert.

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det også litt sånn med første. Er nok vanlig at de føler seg litt usikre i begynnelsen, vi mødrer får jo et stort forsprang i erfaring siden vi går hjemme hele tiden. Det ordner seg helt sikkert etterhvert :-) Mannen min tar mer ansvar med nr 2, men tar nok mest av seg førstemann nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...