Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Dagens utblåsning... I heljene bruker vi å dele på alt med barnet vårt, bleier, mating, soving, trilling, skifting, leking. Kort sagt alt. Idag og mange andre ganger før når han skal f.eks gi flasken så får han ondt et sted. Det har vært "unnskyldninger" som hodeverk, ondt i arma, krampe i foten og masse ant. Ofte sann og når han skal lage mat. Altid skjer det noe. Problemet er jo at jeg må fullføre, gi maten, lage maten, støvsuge eller vaske badet... Kjipt altså. Forrige uke prøvde jeg å si fra at han måtte gjøra det, da laget han mat. Men så ble han enda mer akkut dårlig, holdt seg til hodet og satt seg ned. Klarer ikke stå oppreist. Vil jo gjerne tru på han da, men litt vanskelig for å vite om det er sant eller bare latskap. Idag klaget han og på for lite søvn, ja fint det- men nå sover ikke ungen vår så veldig lite da. Fra vi legger han i syv tiden til fem, våkner gjerne engang inni der- men da sover jo han videre og det er JEG som står opp, dytter inn smukken, gir vann, trøster og sann. Når han våkner om morningen, ungen altså, gir jeg han vann så han sovner en times tid til eller to... Veit ikke hvor jeg vill hen med innlegget, bare deilig å skriva det.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Herregud, så utrolig barnslig. Du må snakke med ham, han kan jo ikke holde på sånn. SOm om han var fire år. Og så må du slutte å "overta" når han blir "syk".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå