MammaMia123 Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 kan noen fortelle meg de økonomiske fordelene/ulempene med å være gift? Jeg tenker litt på om det faktisk vil lønne seg om vi er gift den dagen jeg begynner på høgskolen, og ikke har noe særlig inntekt lengre...
Alba44 Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Det lønner seg å være gift når den ene tjener lite/ingenting. Den som da jobber fullt kan da skatte i skatteklasse 2.
Monajenten Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Hvor mye vil dette utgjøre i løpet av et år da? Si at den som jobber fullt har en årslønn på ca 200 000 og den andre er student.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå