Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Jeg er blitt forelsket i en mann som er i ferd med å gå fra samboeren sin. Dette var en prosess som startet før jeg kom inn i bildet. Han mener vi åpent kan vise omverdenen at vi skal satse på hverandre, mens jeg mener vi må ta hensyn til henne han nå skal gå i fra (hun vet hvor det bærer men ønsker å redde forholdet - han vil ikke det, helt uavhengig av meg, dette standpunktet tok han før han møtte meg). Jeg må jo forholde meg til kvinnen fordi de har barn sammen og ingen tjener på at hun blir sur og sinna på meg. Hva ville andre ha gjort? Stukket av?? Jeg er jo veeeeeldig skeptisk til å starte et forhold med en som nettopp er ferdig med sitt forrige forhold. Vi var kjærester da vi var svært unge, og har møtt hverandre igjen, så han var jo ikke helt ukjent for meg. Aberet her er at samboeren hans har alltid vært veldig sjalu på hans fortid, og særlig den delen som inbefattet meg - men vi har ikke hatt noenverdens ting med hverandre å gjøre. Jeg har hatt samboer, gått fra ham for to år siden og har tilfeldigvis møtt min ungdomskjæreste igjen. Hva tror dere andre om alt dette?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 At han høres ut som en type som kun ser seg selv akkurat nå. Synes du har rett, ta det rolig. Synes også han skal avslutte forholdet helt, han vet jo hva han vil så hvorfor gi henne falske forhåpninger? Nok et tegn på at han ikke tenker på hennes følelser.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Når det kommer til kjærlighet så ser man vel helst bare seg selv - jeg personlig hadde ikke gitt slipp på min største kjærlighet i en situasjon som dette. Hvor samboerskapet skal opphøre likevel mener jeg.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Jeg tror du gjør veldig lurt i å ta hensyn til henne nå. Dere kan jo fremdeles være kjærester og ta det i deres tempo, uten å vise det for hele verden ennå...
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 Jeg tror du gjør det riktig med å ta det litt med ro å la han avslutte det forholdet han er i. Siden de har barn er det jo greit å ha et noenlunde forhold til henne, dessuten kan jo denne mannen bevise at han er til å stole på, for han er jo ikke det akkurat nå... Har du selv barn så er det jo også greit å være 100 prosent sikker at alt er i orden før han blir introdusert. Tenk samtidig litt på hennes følelser, det er vondt nok som det er med et brudd om ikke han skal hoppe rett opp i sengen din i tilegg.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #6 Skrevet 2. august 2008 Jeg syns dere bør ta det litt rolig en stund fremover, altså ikke la henne få vite om forholdet riktig enda....
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #7 Skrevet 2. august 2008 Hvis han er noe å spare på kutter han forholdet med en gang. Kan jo hende hansier noe annet til sin samboer enn deg vet du. Og du bør holde deg vekk til alt er klart.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #8 Skrevet 2. august 2008 Jeg har vært en sånn samboer, og mannen vinglet sånn i en evighet. Ikke noe bra for noen.
Banshee Skrevet 2. august 2008 #9 Skrevet 2. august 2008 Jeg vil anbefale å holde avstand til alt er opp og avgjort. Er han der ennå så er jo det bare flott )
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #10 Skrevet 2. august 2008 Jeg ville holdt meg helt unna han og bedt han først avslutte forholdet han er i nå helt. Hvis han virkelig mener du er den rette, så vil han avslutte forholdet og ta kontakt med deg når det er i orden. Tar han ikke kontakt med deg da, så er uansett ikke forholdet noe å satse på. Syns han minner om en jeg kjente tidligere, som flere ganger "var på vei til å avslutte" et forhold, mens han fant seg en ny uten at han kom seg noe videre med å avslutte forholdet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå