Barba_mamma Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Nyfødt og "skaller av" på hele kroppen.... hmm... Det ER jo en overgang fra å bo i vann til å bo "på land", men...
melkekua™ Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 begge mine gjorde det...de var vel kanskje rundt 6 uker eller noe...
Barba_mamma Skrevet 2. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2008 Denne lille jenta er kun en uke gammel. Rart fenomen... hamskifte liksom.
Ranveig R Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Begge mine gjorde det, men guten i størst grad. Han var fødd langt over termin, kanskje det har noko å seie og? Han skalla av på heile kroppen. med lillesøstera var det mest på hender og føtter. Begynte på klinikken og varte eit par veker så sant eg huskar.
Barba_mamma Skrevet 2. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2008 Hun er født en uke over termin, så det kan ha noe med det å gjøre ja. eldstemann var født tre uker før og hadde ikke sånn.
ZZzZzzZ Skrevet 2. august 2008 #6 Skrevet 2. august 2008 Martin var født 16 dager på overtid, og han såg ikke ut på hele kroppen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå