Gå til innhold

De som ikke er gravide, men bare ønsker å få tillhøre denne klubben.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor begynner dere å skrive dere inn i klubber hvis dere ikke er gravide enda? Jeg bare lurer... Selv har jeg ikke noe eieforhold til klubben og blåser i hvem som skriver her, men dere virker kanskje litt i overkant desperate etter å bli gravide. kanskje dere ønsker det så ille at det ikke skjer? Lykke til i alle fall til dere som så gjerne vi ha termin i april. Og til alle dere som har det også da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ønskebrønnen

Er enig i noe av det du sier. jeg trodde det var kun de som var gravide som ble medlemmer av terminklubber!

synes det blir litt feil dersom alle som prøver å bli gravide også skal være medlemmer. jeg for min del hadde da kunne vært medlem i hver en terminklubb siden juli/august 07! og hva er vel vitsen med det egentlig??

 

må si jeg ønsker disse terninklubbene forbeholdt de med en faktisk termindato.

men det må vel heller bli opp til de som styrer denne klubben:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som vanlig mange som forsøker å hisse opp en debatt her inne, er småspydige og feigt anonyme.

 

Det passer dårlig å avslutte med smiley når du nettopp har omtalt noen som "..litt i overkant desperate"; ikke hyggelig ment, vil jeg tro.

 

Selv vil jeg bare heie på de som ønsker seg aprilbarn, bare hyggelig å høre om de som prøver. Håper å høre om lykkelig utfall :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...