Gå til innhold

Skotøy til 3åring...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Billigjoggeskoene vi kjøpte tidligere i sommer er nå hull-slitne, og vi trenger et nytt par siden sommern knapt er over. Men siden dette er sko som sikkert blir brukt endel utuover høsten også (typisk ut og inn i bilen til besøk, butikkturer og andre kortere turer i altslags vær), er det noe dere vil anbefale som tåler litt mer av vann uten at det er støvel/vintersko?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det eneste jeg kan si er at guttungen min herper opp skoene sine like raskt uansett kvalitet,så her i gården kjøper vi joggeskoene rimelig...vintersko, støvler og liknende derimot er verdt å bruke litt ekstra på :)

Skrevet

Hun sliter ikke voldsomt på dem egentlig - har et par Ponny fra i fjor hvor hun var vel så aktiv som nå, og de er bare skitne, ikke slitne.

Men lurte på om det fantes noe der ute som ikke trekker til seg alt vannet i gata feks. Kjøper jo aldri sko til meg selv engang, så jeg aner jo ikke hva som finnes, hehe...

Skrevet

Viking GoreTex joggesko. Samme hvor våt min 3 åring er, så er faktisk alltid sokkene hans tørre pga skoa :-)

Skrevet

Nice! Hvor har du kjøpt dem hen? Og de er fortsatt sånn at føttene får puste i dem? Snuppa mi (som meg) har en tendens til å bli fort klam i beina...

Skrevet

Ja, dem puster bra på han ihvertfall. Slitesterke er dem også, min er ekstremt aktiv og har brukt skoa i barnehagen siden i våres og han har ikke klart å slite dem ut ivhertfall. Nå har han vokst ut av dem... De kan være litt mindre i størrelsene enn andre sko, så det kan hende du må opp en størrelse fra normalt da...

EuroSko her i Indre Østfold selger dem... :-)

Skrevet

Tusen takk - da kan jeg sende gubben og snupp på shopping :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...