NUNNO Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Jeg skal kjøpe kombivogn og lurer på om noen av dere vil dele erfaringer med TFK vogner? Takker på forhånd!
mira11 Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Heia.. Jeg hadde tfk joggster i 2006. Brukte bagdelen de første 6 mnd, og den var ålreit. Bittelitt knotete når man skal ta bagen av for å ta med inn. Og når man skal dra ut solskjermen så kommer det ganske høy kneppelyd som kan vekke bebien. Når det gjelder sportsdelen, så rakk jeg ikke teste den ut så veldig mye før jeg solgte den, men det jeg bet meg merke i er at man ikke kan ha barnet vendt mot seg. Det var litt krise for meg (førstegangs, hehe) når ungen var 6-7 mnd.. I tillegg synes jeg opplegget for å ta setet bakover var tungvint; man må dra glidlåser opp og ned. En veldig positiv ting med denne vogna, var at den var lett å pakke sammen, og tok relativ liten plass i bilen. Jeg vet at det har kommet nyere versjoner av denne vognen, så kanskje noe av de "manglende" jeg har beskrevet er blitt utbedret. Jeg kjøpte etterhvert en Quinny, og har vært fornøyd med den. Den er derimot litt stor å legge sammen i bil, og litt vanskelig å slå sammen. Det er nok fordeler og ulemper ved alle vogner, så må man bare bestemme seg for hva som er viktig. Lykke til :-)
NUNNO Skrevet 6. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2008 Tusen takk for ditt svar!!! Har ikke helt bestemt meg enda, men nå fikk jeg litt mer info. Takk : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå