Gå til innhold

hvilket ukeblad leser du fast?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde kamille en stund og likte det godt men så fant jeg på den lure ideen at jeg skulle prøve et annet abonnement og valgte KK men jeg blar og blar og blir ikke fornøyd. Jeg graver meg liksom ikke inn i bladet som jeg gjorde mer med kamille..

hvilket er din favoritt og hvorfor det?

jeg må ha noe mer.... i et ukeblad..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen. Er ingen ukeblader som fenger meg helt. Jeg er ikke interessert i mote, interiør og sånt og jeg føler alle "kvinne"bladene er stappfulle av slikt og så er det også generelt mange artikler jeg synes er kjedelige. Tror ikke jeg er noe ukebladmenneske, måtte i så fall bli Illustert vitenskap, NC eller lignende. Da kjøper jeg heller Pondus eller smugleser ungene sine Donaldblader, eller aller best, leser gode bøker! :-)

Skrevet

Jeg innrømmer at jeg både KJØPER og LESER Se&Hør... He, he... det er jo bladet alle leser, men ingen kjøper.... :-.)

Skrevet

Jeg kjøper se og hør hver uke;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

se&hør! Hver uke, kanskje 2 ganger i uka! må ha det, bare MÅ ha det :o)

Hender jeg kjøper KK, eller kamille, om det er noe fengende på forsiden :o)

Skrevet

Leser fast disse:

Det Nye

Kamille

KK

Shape- Up

I form

Henne

Foreldre og barn

Mamma

Elle vanlig og interiør

Bonytt

Rom 1-2-3

Norsk ukeblad

Allers

Hjemmet

Grunnen til at jeg leser alle disse er pga jobben min og jeg får alle bladene dekt så jeg bruker ikke en krone på og kjøpe dem!

Skrevet

Abonnerte på Det Nye tidligere - og syns fremdeles det er et ok blad, men det var bedre før - eller så er det jeg som har forandret smak;o) Kjøper lite ukeblader for tiden - leser heller bøker. Skal jeg en eller annen gang unne meg litt sladder kjøper jeg "D";o)

Skrevet

Det jeg leser fast er ikke ukeblader (som i at kommer ut en gang i uka), men anyway;

Mamma

Foreldre og barn

BoligPluss (abonnerer)

Utenom det leser jeg gjerne Henne.

Skrevet

se og hør ja... kjøper alltid fredagutgaven blir for mye med to ganger i uka for meg...

har forresten alltid lurt på hvordan se&hør klarer seg og kan gi ut to utgaver når folk flest påstår at de aldri kjøper det....

Skrevet

Abonnerer på bonytt og bobedre, og kjøper som regel design og maison også. Er vel ikke akkurat ukeblader men... Kjøpte alltid Det nye før, men har vokst i fra det. Har ikke funnet noen god erstatter.

Skrevet

Ingen...

Ikke spesielt interessert i interiør eller mote. Leser Illustrert Vitenskap hvis samboeren kjøper det ;-)

Skrevet

Foreldre og barn :)

Skrevet

Nå som jeg er sykemeldt kjøper jeg vel stort sett alle interiørblader som er å finne i bladhylla, leser ingen dameblader ellers men kan godt kjøpe fhm eller mann til min kjære og lese dem selv hehe :)

Er ingen stor fan av moteblader for jeg synes det er samme fjaset som står i hvert nr..

Skrevet

Det nye + se og hør:)

Skrevet

Ingen ukeblader, men abonerer på Illustrert vitenskap (måndes blad)

Skrevet

Leser ingen blader fast.

Liker mye bedre aviser. Leser flere av de hver dag.

Skrevet

Abbonerer på Det Nye men har lest mange andre også, men blir ikke helt fornøyd. Bare helt greit til en buss eller togtur eller mens man venter på en flyplass, til nøds for å lese hjemme.

Costume, Cosmopolitan, KK, Kamille og maaaange andre. Samt de klassiske som Hjemmet og Allers og sann.

Skrevet

Leser ikke noe fast. Kjøper Her & Nå noen ganger når jeg skal ha programmet på tv.

Blar igjennom Hjemmet og Se & Hør når jeg er hos mamma.

Skrevet

Får aftenposten på døra hver fredager, så A-magsinet...

Gidder ikke kaste bort penger på meningsløse (synes jeg da) skriblerier...

Skrevet

se og hør(men bare på tirsdager)

kamille

detnye

elle

foreldre og barn

da var det ikke flere.favoritten er kamille og fb,detnye og elle er for lite å lese i synes jeg.

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Jeg har abonnemert på Kamille i 1år nå, men skal ikke abonnemere videre og skal si opp avtalen...jeg betaler faen ikke 799kr for 24 utgaver!! Kjente jeg ble rimelig irritert...nei, blir nok ikke det bladet i postkassen mer...

Ellers abonnemerer jeg på foreldre&barn.

Leser helst ukeblad og hjemmet..hehe

Det nye leste jeg mye før men det er blitt helt forferdelig dårlig.(

Skrevet

Ingen.

Har abonnement på Foreldre og barn, men det sier jeg opp så snart perioden jeg har betalt for går ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...