neste*gang Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Jeg hadde kamille en stund og likte det godt men så fant jeg på den lure ideen at jeg skulle prøve et annet abonnement og valgte KK men jeg blar og blar og blir ikke fornøyd. Jeg graver meg liksom ikke inn i bladet som jeg gjorde mer med kamille.. hvilket er din favoritt og hvorfor det? jeg må ha noe mer.... i et ukeblad..
Gjest Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Ingen. Er ingen ukeblader som fenger meg helt. Jeg er ikke interessert i mote, interiør og sånt og jeg føler alle "kvinne"bladene er stappfulle av slikt og så er det også generelt mange artikler jeg synes er kjedelige. Tror ikke jeg er noe ukebladmenneske, måtte i så fall bli Illustert vitenskap, NC eller lignende. Da kjøper jeg heller Pondus eller smugleser ungene sine Donaldblader, eller aller best, leser gode bøker! :-)
Zitro Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Jeg innrømmer at jeg både KJØPER og LESER Se&Hør... He, he... det er jo bladet alle leser, men ingen kjøper.... :-.)
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 se&hør! Hver uke, kanskje 2 ganger i uka! må ha det, bare MÅ ha det ) Hender jeg kjøper KK, eller kamille, om det er noe fengende på forsiden )
1881 Skrevet 2. august 2008 #6 Skrevet 2. august 2008 Leser fast disse: Det Nye Kamille KK Shape- Up I form Henne Foreldre og barn Mamma Elle vanlig og interiør Bonytt Rom 1-2-3 Norsk ukeblad Allers Hjemmet Grunnen til at jeg leser alle disse er pga jobben min og jeg får alle bladene dekt så jeg bruker ikke en krone på og kjøpe dem!
*Rutletutt* Skrevet 2. august 2008 #7 Skrevet 2. august 2008 Abonnerte på Det Nye tidligere - og syns fremdeles det er et ok blad, men det var bedre før - eller så er det jeg som har forandret smak;o) Kjøper lite ukeblader for tiden - leser heller bøker. Skal jeg en eller annen gang unne meg litt sladder kjøper jeg "D";o)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. august 2008 #8 Skrevet 2. august 2008 Det jeg leser fast er ikke ukeblader (som i at kommer ut en gang i uka), men anyway; Mamma Foreldre og barn BoligPluss (abonnerer) Utenom det leser jeg gjerne Henne.
neste*gang Skrevet 2. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. august 2008 se og hør ja... kjøper alltid fredagutgaven blir for mye med to ganger i uka for meg... har forresten alltid lurt på hvordan se&hør klarer seg og kan gi ut to utgaver når folk flest påstår at de aldri kjøper det....
Piken på landet Skrevet 2. august 2008 #10 Skrevet 2. august 2008 Abonnerer på bonytt og bobedre, og kjøper som regel design og maison også. Er vel ikke akkurat ukeblader men... Kjøpte alltid Det nye før, men har vokst i fra det. Har ikke funnet noen god erstatter.
Gjest Skrevet 2. august 2008 #11 Skrevet 2. august 2008 Ingen... Ikke spesielt interessert i interiør eller mote. Leser Illustrert Vitenskap hvis samboeren kjøper det ;-)
Gjest Skrevet 2. august 2008 #13 Skrevet 2. august 2008 Nå som jeg er sykemeldt kjøper jeg vel stort sett alle interiørblader som er å finne i bladhylla, leser ingen dameblader ellers men kan godt kjøpe fhm eller mann til min kjære og lese dem selv hehe Er ingen stor fan av moteblader for jeg synes det er samme fjaset som står i hvert nr..
Musemor med tre søte små Skrevet 2. august 2008 #15 Skrevet 2. august 2008 Ingen ukeblader, men abonerer på Illustrert vitenskap (måndes blad)
Alba44 Skrevet 2. august 2008 #16 Skrevet 2. august 2008 Leser ingen blader fast. Liker mye bedre aviser. Leser flere av de hver dag.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 2. august 2008 #17 Skrevet 2. august 2008 Abbonerer på Det Nye men har lest mange andre også, men blir ikke helt fornøyd. Bare helt greit til en buss eller togtur eller mens man venter på en flyplass, til nøds for å lese hjemme. Costume, Cosmopolitan, KK, Kamille og maaaange andre. Samt de klassiske som Hjemmet og Allers og sann.
Lillesnuppis Skrevet 2. august 2008 #18 Skrevet 2. august 2008 Leser ikke noe fast. Kjøper Her & Nå noen ganger når jeg skal ha programmet på tv. Blar igjennom Hjemmet og Se & Hør når jeg er hos mamma.
Gjest Skrevet 2. august 2008 #19 Skrevet 2. august 2008 Får aftenposten på døra hver fredager, så A-magsinet... Gidder ikke kaste bort penger på meningsløse (synes jeg da) skriblerier...
klg,2 boys now:) Skrevet 2. august 2008 #20 Skrevet 2. august 2008 se og hør(men bare på tirsdager) kamille detnye elle foreldre og barn da var det ikke flere.favoritten er kamille og fb,detnye og elle er for lite å lese i synes jeg.
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 2. august 2008 #21 Skrevet 2. august 2008 Jeg har abonnemert på Kamille i 1år nå, men skal ikke abonnemere videre og skal si opp avtalen...jeg betaler faen ikke 799kr for 24 utgaver!! Kjente jeg ble rimelig irritert...nei, blir nok ikke det bladet i postkassen mer... Ellers abonnemerer jeg på foreldre&barn. Leser helst ukeblad og hjemmet..hehe Det nye leste jeg mye før men det er blitt helt forferdelig dårlig.(
Økologisk_knekkebrød Skrevet 2. august 2008 #23 Skrevet 2. august 2008 Ingen. Har abonnement på Foreldre og barn, men det sier jeg opp så snart perioden jeg har betalt for går ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå