Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Samme her, noen ganger etter en uke, andre ganger nærmer det seg to.
Gjest Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Ca annenhver uke. Noen ganger går det litt mer også, både mannen og jeg hater å bytte sengetøy så da blir det liksom ikke så høyt prioritert, hehe... Skifter litt oftere til ungene da.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 annenhver uke, kan bli oftere til barna.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #6 Skrevet 2. august 2008 Hver uke når det er varmt. Ellers blir det annenhver eller tredjehver uke. Synes det er pyton å skifte sengklær så det må samboen gjøre.
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. august 2008 #9 Skrevet 2. august 2008 Som regel 1 gang i uka, innimellom annenhver uke. Ungene får nytt hver fredag, minsten enda oftere om det trengs... og hva angår midt i nattbleie-slutt på eldste, så sier jo det seg selv )
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 2. august 2008 #10 Skrevet 2. august 2008 hver uke, avogtil to ganger i uken. Jeg elsker nye sengklær stryker de avogtil også
lille_Harepus Skrevet 2. august 2008 #11 Skrevet 2. august 2008 ca annenhver uke, har ikke helt tellingen for det varrier hver gang. men sånn ca.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #12 Skrevet 2. august 2008 Hver 14 dag. Støvsuger alltid overmadrassen og selve madrassen når jeg skifter. Rister og henger ut dyner og puter, viss det ikke regner da.
Mrs. Bouquet Skrevet 2. august 2008 #13 Skrevet 2. august 2008 Minst en gang i uka, syns det er så godt å ligge i nyvasket sengetøy.
Gjest Skrevet 2. august 2008 #14 Skrevet 2. august 2008 Hver tirsdag! Bor i blokk med vaskekjeller, så det er vaske dagen min. Trodde det skulle bli mas, men kjempe praktisk faktisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå