Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Fytti så pisseredd jeg ble, og hva ER det egentlig med at jeg alltid skal ende opp med å ha egen seng rett under de vinduene i huset som er "nærmest" lynet om det først kommer?? Smalt og blinka i ett bankende og jeg fikk jo flashback til ferien i Kroatia tidligere i sommer, da lynet slo ned i et tre 20 m fra der vi satt... Viser seg i avisa i dag at ikke mindre enn 3 hus og ei hytte i kommunen/nabokommunene har brent pga lynnedslag (
3xmamma Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Hvor i landet hører du til? Jeg har sittet i flere dager å ventet på sånt vær, men det kommer jo aldri!!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Då bur du sikkert i Stavanger eller Sandnes du Yaddaline?! Eg våkna av det og, og eg e dritredd sann der. Syens det er like skummelt som når jeg var barn, selv om jeg er 29 år nå. Sambo sier at det ikke er farlig, men når det står i Aftenbladet at 3 hus har brent så er det jo der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå