Mamma*til*Emma Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Hun har lagt lenge med hodet ned, men virker som om om hun sparker lenger nede enn før...?
AO3 Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Jeg har ingen personlig erfaring, men hos en kollega av meg, snudde barnet seg under selve fødselen! Hodet var ikke festet. Så på meg virker det som om de egentlig kan snu seg når som helst... Men jeg har aldri prøvd, det er sikkert noen andre her inne som vet mer.
biie Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 kan det være hendene du kjenner, hun ligger omentrent brettet inni magen så føttene kan også sparke langt nede, vet du. med min kjente jeg god hvor rompa lå, helt under ribbeina mine. har du fått beskjed at hodet er festa?
Ruttitutt :-) Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Førstemann her snudde seg i uke 37/38. Hun hadde ikke festet hodet, men lå med det ned. Men satte seg på rumpa i uke 37/38.
Resilience Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 Ja min venninne fikk babyen snudd i uke 39, fra sete til hode, men han snudde seg tilbake etter en dag....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå