Venja Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Er alene med mini og orker ikke å bruke masse tid på å lage mat..... trenger tips til noe kjapt, godt og enkelt!
Alba44 Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Lillegutt har spist kokt torsk,poteter og gulrøtter til middag. Mannen og jeg skal ha cheeseburgere etterpå.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Lasagne med salat og hvitløksbaguetter ved siden av..
mammaJW Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 siden jeg er på jobb har jeg bare tatt med meg en salat :) namm nam :)
fox`y Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 Lillegutt har spist middagsglass:O) så jeg skal lage meg en god omelett til middag i dag. er alene jeg oxo. sambo er på sjøen så.
SOMMER :) Skrevet 2. august 2008 #7 Skrevet 2. august 2008 Vi har nettopp spist grillet kylling, ris, salat og rømme. Er også alene med ei på 3 år. Minsten fikk kylling og ris på middagsglass.. :-)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 2. august 2008 #8 Skrevet 2. august 2008 vi skal ha hjemmelaget pizza Når jeg er alene på lørdager, pleier jeg ofte å ha hamburger eller take away fra kinarestauranten
Gjest Skrevet 2. august 2008 #9 Skrevet 2. august 2008 Quisedillas. (Hvis det skrives sånn da) Namnam.
celodi Skrevet 2. august 2008 #11 Skrevet 2. august 2008 Jeg og snuppa skal ha pasta di napoli nå.Så skal vi lage hjemmelaget pizza i kveld=)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 2. august 2008 #12 Skrevet 2. august 2008 Ble pølsegrateng her.. Enkelt og godt.. =)
Lillesnuppis Skrevet 2. august 2008 #13 Skrevet 2. august 2008 Skal ha skinke, tomatpure, ost og krydder på en brødskive. Klaske over en brødskive til og steke dem i toasthjernet. åsså skal jeg ha salat ved siden av. en kamerat av mannen skal bli med han hjem og være her til i morgen så da tar jeg det lettvindt
-------- Skrevet 2. august 2008 #14 Skrevet 2. august 2008 Min kjære og jeg skal ut å spise idag - ikke bestemt hvor vi skal spise.. Det finner vi ut når vi kommer inn til byen. Så skal vi på kino etterpå.
♥2 små gull♥ Skrevet 2. august 2008 #15 Skrevet 2. august 2008 Vi skal lage bakt taco-potet Enkelt og veldig godt. Lag bakte poteter i ovnen, stek kjøttdeig og ha i tacokrydder, kutt opp masse grønnsaker og legg på tallerknen, så legger du på poteten og skjærer kryss, og legger oppi en klatt med kryddersmør, også putter du kjøttdeig oppi poteten, pluss litt ved siden av. Kjempegodt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå