Gå til innhold

Hva skal vi ha til middag i dag????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er alene med mini og orker ikke å bruke masse tid på å lage mat..... trenger tips til noe kjapt, godt og enkelt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillegutt har spist kokt torsk,poteter og gulrøtter til middag.

Mannen og jeg skal ha cheeseburgere etterpå.

Skrevet

Lasagne med salat og hvitløksbaguetter ved siden av..:)

Skrevet

siden jeg er på jobb har jeg bare tatt med meg en salat :):) namm nam :):)

Skrevet

Lillegutt har spist middagsglass:O) så jeg skal lage meg en god omelett til middag i dag. er alene jeg oxo. sambo er på sjøen så.

Skrevet

Her blir det rett og slett grandis :-)

Skrevet

Vi har nettopp spist grillet kylling, ris, salat og rømme. Er også alene med ei på 3 år. Minsten fikk kylling og ris på middagsglass.. :-)

Skrevet

vi skal ha hjemmelaget pizza :) Når jeg er alene på lørdager, pleier jeg ofte å ha hamburger eller take away fra kinarestauranten :P

Skrevet

Kyllingevinger med salat

Skrevet

Jeg og snuppa skal ha pasta di napoli nå.Så skal vi lage hjemmelaget pizza i kveld=)

Skrevet

Ble pølsegrateng her.. Enkelt og godt.. =)

Skrevet

Skal ha skinke, tomatpure, ost og krydder på en brødskive. Klaske over en brødskive til og steke dem i toasthjernet. åsså skal jeg ha salat ved siden av. en kamerat av mannen skal bli med han hjem og være her til i morgen så da tar jeg det lettvindt

Skrevet

Min kjære og jeg skal ut å spise idag - ikke bestemt hvor vi skal spise.. Det finner vi ut når vi kommer inn til byen. Så skal vi på kino etterpå.

Skrevet

Vi skal lage bakt taco-potet :) Enkelt og veldig godt. Lag bakte poteter i ovnen, stek kjøttdeig og ha i tacokrydder, kutt opp masse grønnsaker og legg på tallerknen, så legger du på poteten og skjærer kryss, og legger oppi en klatt med kryddersmør, også putter du kjøttdeig oppi poteten, pluss litt ved siden av. Kjempegodt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...