1881 Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Guttungen gråt i går kveld da han la seg, sa at han hadde vondt i magen, jeg tenkte han sikkert hadde spist for mye grillmat ettersom vi grillet. Smertene bare økte og økte utover natten og han sier til meg at han tror han kommer til og dø ( da er det virkelig krise for denne gutten her klager sjeldent!) Drar på legevakten, men de ser at han er dårlig så det blir tur rett inn på akuttmottaket og legen kommer ganske raskt heldigvis. Tar en rask ul av magen og pulsen hans er oppe i 160 mener jeg det var altså ganske høyt! Legen finner ut det er gallestein som er problemet så nå har guttungen sovet noen timer, vel og merke med morfin som smertelindrende og om han ikke blir bedre så må de mest sannsynlig kanskje operere han. Trodde kanskje det var eldre mennesker som kunne få galleproblemer, men tydeligvis ikke. Nå blir det i alle fall ikke grillmat på guttungen på en stund.
Mor&barn Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Huff god bedring gutten din. Hatt det selv, og det er laaangt ifra deilig!!
☆Anonymia☆ Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 huff da..=( stakkars gutten din..håper han blir bra snart!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå