MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Lukas har klaget over vondt i munnen med jevne mellomrom nå og idag såg eg at han hadde 2 kvite "klumper" bak på hver side nede i munnen...men skal han få flere tenner nå? Har fått alle som han skal ha... Trodde de neste kom rundt 4 års alderen, Lukas er bare 2 år og 7,5 mnd......
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 kan godt være jeksler. Gutten vår, som er noen dager eldre enn Lukas, fikk jeksler tidligere i år.
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 2. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2008 oki. Har vært redd det kanskje var hull i tenna , så ble litt letta da eg såg at det kom tenner....Jaja, godt det hjelper med dentinox da=)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 er det ikke noe som heter 2års jeksler forresten? )
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 2. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2008 jo, tror det, men var sikker på at han har fått de....fikk noe jeksler tidligere i år.... Eg har rett å slett ikke peiling! Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå