Gå til innhold

Naboen ringte meg 06.50 i dag morges......

Anbefalte innlegg

Skrevet

for å be meg lukke vinduet til Sunniva siden hun gråt så veldig. Kunne dere gjort det samme? Kunne ivertfall aldri falt meg inn en gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,.,. hehehe.. Hadde aldri fått meg til og ringe for og be noen lukke vinduet sitt pga barnegråt...

Skrevet

Jada, helt klart. Det er jo mye bedre å lukke vinduet når det er varmt sånn at ungen i alle fall ikek slutter å grine - kun for å straffe foreldrene som var så lite omtenksomme... Neida. Hadde ikke falt meg inn et øyeblikk! Da hadde jeg heller lukket mitt eget!

Skrevet

jeg vet ikke. har ikke tlf til naboen. men det er unektlig iriternde og bli vekt 7 om morningen når man kan sove

Skrevet

Skjønner naboen godt. Det er veldig irriterende å bli vekt så tidlig, og bli nødt til å ligge og høre på en hylende unge! Dere sov jo tydeligvis ikke, så han kom ikke til å vekke dere med å ringe.

Om dere ikke fikk sove mer, så er vel ikke det noen grunn til å holde nabolaget våkent.

(Men ville aldri ringt selv..)

Skrevet

Kanskje litt spesielt, men det er jo utrolig irriterende å ikke få sove pga av andres lyder, selv om det er et barn som gråter. Jeg kunne nok gjort det, men ville lagt det frem som en veldig ydmyk forespørsel.

Skrevet

Kunne ikke gjort det, men synes man lukke vindu når barn gråter av hensyn til naboer. Ungen over oss kan gjerne hyle i en halvtime midt på natten, og da synes jeg det er lite hensynsfullt at naboen ikke lukker vinduet som er 2 meter over vårt. Det er garantert ikke bare vi som våkner, tett i tett med blokker og det gjaller mellom bygningene. Jeg lukker alltid vinduet om minste skriker.

Skrevet

kunne aldri falt meg inn, då eg heller lukket mitt eget...

Skrevet

jeg hadde nok vært irritert over å bli vekt så tidlig av barnegråt... men

hva vet jeg, kunne være at det var grunn til barnegråt som foreldrene strevde med å ordne (sykdom..etc) så jeg ville passet meg vel for å si ifra hva du skulle gjøre..

Skrevet

Jeg skjønner at det er irriterende å bli vekket, men er det ikke da mere naturlig å lukke sitt eget vindu og sove videre? Hun lå ikke og gråt og gråt og gråt, jeg stod opp og hentet henne inn i min egen seng hvor hun sovnet. Ikke tok jeg telefonen når den ringte heller for den lå et sted jeg ikke hørte den. Kan jeg bli sur på avismannen fordi han smeller så veldig med postkassen grytidlig? Og jeg hadde kanskje skjønt det bedre hvis dette var et gjentagende problem, men ungen har sovet til 10.00 i hele sommer bortsett fra det ene døgnet hun var syk.

Skrevet

Nå kommer det litt an på grunnen til gråten, alderen til barnet og om det er noe som har gjentatt seg.

Er dette et barn som gråter til denne tiden hver dag fordi hun vil opp skjønner jeg naboen. Da kunne jeg bedt om at vinduet ble lukket jeg også, kanskje ikke ringt men tatt det senere.

Er det en liten en som gråter pga at hun er plaget av noe er iallfall ikke min første innfall som mamma å lukke vinduet.

Så all gråt kan ikke slås under en kam, litt forståelse må en ha. Men en det bør¨gå begge veier.

Skrevet

Ja den er jeg enig i Intensity. Dette var et engangstilfelle egentlig.... og jeg tenkte ikke på vinduet. Hentet jo bare ungen og hun ble stille med en gang i min seng.

Skrevet

nei, jeg hadde aldri ringt naboen for det.

Lukket du vindu da? Hadde noen klaga her så tror jeg nesten jeg ikke hadde lukka vindu.. hehe..

Skrevet

Herregud. Hos oss griner stort sett vesla hver kveld når hun skal legge seg( da sover jo vanligvis ikke alle andre da), men jeg lukker IKKE vinduet av den grunn. Vi bor på byggefelt, og har man valgt å bo tett opp på andre må man faktisk tåle litt barnegråt. hadde ikke falt meg inn å ringe naboen klokka sju på morgenen heller av den grunn. Hadde i så fall bare lukket igjen mitt eget vindu......

Skrevet

hehe nei jeg så ikke at de hadde ringt før vi stod opp 09.30:) Sendte en melding og spurte hva de lurte på.

Skrevet

Herregud det synes jeg var bra frekt:O

Barnegråt får man bare tåle, sønnen min har det med å våkne og gråte på natten, ikke kommer vel jeg på tanken på å lukke vinduet hans og ikke hadde jeg gjort det helle, ungen skal ikke koke i varmen fordi om noen ikke tåler litt gråting.

Skrevet

Hadde kanskje blitt litt irritert hvis det skjedde jevnlig, men jeg hadde aldri ringt og heller lukket mitt eget vindu.

Skrevet

hadde ikke ringt nei, men hadde vel tatt det som en selvfølge at du lukket vinduet til datteren din hvis gråten ble langvarig.

Skrevet

hærregud noe så frekt..dattera mi gråter også om kveldene / nettene , men jeg lukker ikke hvinduene for det. Bor i et byggefelt men har nå ikke hørte noe ...enda hun våkner flere ganger om natta!

Dette viser bare hvor mange slags rare folk det finnes ...

Skrevet

Forslo du ørepropper??

Jeg syntes IKKE barnegråt er noe å klage på.. herregud, jeg tror jeg hadde ledd i telefonen. Skulle du ringe naboen å klage fordi du kunnehøre ham snorke gjennom husveggen??

Hva med katter som krangler utenfor om natten? Kråker som bråker? Vinden som rasler og lynet som slår ned.. hvem ringer han til da??

Skrevet

Det hadde jeg ALDRI gjort. Meget spesielt må jeg si...

Skrevet

jeg får kansje ta en tlf opp til naboen rett over meg fordi jeg hører når han pisser kl 4 om morgenen haha;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...