Anne lise og Dennis<3 Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Jeg gå samboeren min en oppgave å finne en dato vi skulle prøve å bli gravide på, jeg tenkte han ville si 1.oktober siden da ble vi sammen for fire år siden ,men nei da. Han vil slutte med med p-piller osv i april/mai for han vil ha februar barn. Jeg tenker at det er sååååå lenge til men det er vel ikke det eller hva? Merklig det at jentene er klare veldig tidlig mens disse mannfolka bruker flere år på å i det hele tatt å tenke på det. Vi har hvertfall funnet en dato og jeg teller ned dagene og skal nyte hverdag med å lese hva vi kan forvente med de herlige årene som kommer.
Gjest Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Heihei:-) Vi skal enten begynne i desember eller i april. Men siden det ser ut som om jeg skal til Australia i januar, tror jeg nok den mest sannsynslige prøvestarten blir i april. Vi har samme grunn som samboern din, at vi vil ha et barn tidlig på året. Jeg har sluttet med p-piller nå, fordi jeg glemte p-pillene i hele ferien, og vi fant ut at da kan jeg likevelslutte helt. Vi begge hater kondom, men kom frem til at det er bedre å bruke kondom de gangene vi skal ha sex, enn å ta en pille hver dag. Så nå har jeg min første pillefrie mens, blir litt digg å ha normal syklus til prøvestarten. Men det behøvs jo ikke da, vi er så unge så tror det er veldig lett å bli gravid, jeg ble jo gravid(spontanaborterte) i mars fordi jeg glemte 2 piller.. Hvor gammel er samboern din? Min er 1 år yngre enn meg, så forstår han egentlig veldig godt for at han vil vente til april. Jeg er rimelig klar nå, så hater denne ventetiden:-) Hva driver du ellers med?
Anne lise og Dennis<3 Skrevet 2. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2008 Hei=) Vi skal slutte med p-piller i februar/mars og heller bruke kondomer da sånn at det blir mest mulig normalt for kroppen før vi begynner. Vi også hater kondom så det blir nok vanskelig (vi har sex nesten hverdag) Håper ikke det tar så lang tid for jeg er sååå klar at jeg greier ikke vente mere snart. Vi er veldig unge men ser ingen grunn til å vente, han er 21 år og utdannet snekker og jeg er 19 år og utdannet interiør konsulent. Vi har begge faste jobber, bor i 3-roms leilighet har familie bil og elsker hverdandre veldig høyt. Har vært sammen i fire år nå og er like forelsket=) Hva driver dere med?
Gjest Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Pilleslutt i februar/mars høres jo bra ut da. Ja, vi hadde vel sex hver dag før vi og. Men med fulltidsjobber, ekstrajobber ved siden av og 2 hunder er vi så slitne at det blir vel bare 3-4 ganger i uka. Men jeg er strålende fornøyd med det, hadde ikke orka eller villet ha hver dag i lengre tid:-) Men det er vel ganske inviduelt:) Syns ikke det å være unge har noe å si, så lenge man føler seg klare, og har noenlunde midler til å klare seg. Vi er nå ikke så gamle vi heller. Jeg er 22 og jobber som finansrådgiver i bank. Han er 21 og jobber som barneskoleassistent, men er fagutlært kokk Ellers har vi og 3 roms leilighet og familiebil, og skal begynne å se på hus/rekkehus rundt juletider. Vi har vært sammen i 2 år og bodd sammen like lenge. Har gått veldig fort frem i forholdet, men det har vært veldig naturlig og noe vi begge har ønsket. Ellers holder vi til i Buskerud. Hva med dere?
Anne lise og Dennis<3 Skrevet 3. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2008 Det er jeg helt enig i, det er ikke på hvor lenge man har vært sammen men kvaliteten. Vi skal begynne å bygge hus- Vi har det målet at innen 5 år står huset helt klart sånn vi vil ha det, Vi bor i Akershus.
Gjest Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 Så spennende å bygge hus da! Det har ikke vi ork til..haha:-) Bor ikke langt fra akershus jeg:-)
Villemo&Pjokken Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 BARE 3-4 ganger i uka?? Er det BARE? Oh shit Her er vi heldige om det blir et par tre ganger i måneden.... Men det økte betraktelig da lillegutt fikk eget rom!! Og etter vi gifta oss Vi har begynnt å prøve nå, for jeg vil gjerne ha ett vårbarn. Min første kom til verden i mars, og jeg synes det var så grei en tid, for da rakk han å vokse en del før sommeren satte inn, og ikke minst rakk han å bli noen måneder før vinteren kom. Synes det var veldig praktisk Men vi tar det som det kommer! Blir det ikke vårbarn, så blir det ikke vårbarn.
Gjest Skrevet 3. august 2008 #8 Skrevet 3. august 2008 Hehe...grunnen til åat jeg skrev "bare" er vel fordi det virker som om de fleste på forumet her har sex hver dag eller mer. Og da blir jo 3-4 ganger i uka "bare". Må innrømme at det tilogmed kanskje var litt overdrevent, 2-3 ganger i uka er vel mer riktig:-) Skjønner ikke hvordan man skal orke mer jeg, og for å være helt ærlig er jeg veldig glad for at mannen ikke ønsker oftere;) Lykke til med prøvinga!!
Gjest Skrevet 15. august 2008 #9 Skrevet 15. august 2008 Ser at dette er et litt gammelt innlegg, men jeg slenger meg på likevel Jeg og samboeren min er også VELDIG verpesyke, så har mest lyst til å sette i gang med en gang. Problemet er at jeg har takket ja til et vikariat som varer minst ut august 09. Deretter skal jeg tilbake i min gamle jobb. Kunne jo ha blitt gravid nå og satset på at svangerskapet hadde gått problemfritt, slik at jeg kunne jobbet mest mulig normalt. Men det vet man jo ikke, og jeg føler jeg har lurt dem ved å takke ja hvis jeg blir gravid og sykemeldt nesten med en gang. Selv om jeg sa før jeg takket ja at det lå kanskje i kortene at det kom til å skje snart.. På den andre side vet vi jo ikke hvor lang tid det tar å bli gravid..Dilemma..Vi har vel egentlig bestemt oss for å vente til april/mai, nettopp pga at vi vil ha termin februar. Men tror det er vanskelig å planlegge nøyaktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå