lillesøster skal bli storesøster Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Når var deres barn til første tannlegebesøk? Lillemor blir 3 år i november, er det mest vanlig å vente med å innkalle de til de har fyllt 3 eller? Nå vet jeg at barn som er født i 2006 blir innkallt til tannlegebesøk når de er 2 år (i allefall i vår kommune) men lillemor er altså født 2 mnd før tidlig til det.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Min gutt som har bursdag om sommeren var på sitt første etter han har fylt tre år. mens jenta som har på høsten var ca omkring sin treårs dag. Så tror jeg det var at de skulle gå hvert 1,5 år fra da av.. Hvis jeg ikke husker feil.. Men dette kom litt ann på hvordan tennene da var på tre års kontrollen.
blond Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 http://www.barnetmitt.com/forum/thread/138276372 her er en tidligere tråd om det samme
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 2. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2008 Ok. får vel bare vente da. Er sikkert noen regler på at de skal innkalles det kalenderåret de fyller 3 år. Er bare litt spennt på hvordan tennene hennes er, tror de er veldig fine, men vet jo ikke.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 2. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2008 ble ikke så mye klokere av den tråden, var jo jeg som hadde svart det siste, og det var jo det mest riktige svaret i forhold til det jeg tenkte. Synes jo det høres rart ut om de ikke skal bli innkallt før de er 4-5 år... Vet at de blir innkallt når de er 3 år her. 2 år om de født i 2006 el senere.
blond Skrevet 2. august 2008 #6 Skrevet 2. august 2008 Jeg venter selv på at min nesten 3,5åring skal bli innkalt, trodde at storebroren ble innkalt da han var 3år. Tråden dyttet jeg opp uten å lese den igjen. Hehe...så du likte best ditt eget svar?!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #7 Skrevet 2. august 2008 Her blir de innkalt fra de er 3.Eldste har blitt innkallt i nærheten av bursdagen sin de gangene hun har vært der. Minsta er født i 2006,og hun ble ikke innkallt når hun ble 2. Sikkert forskjellig fra kommune til kommune da?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 2. august 2008 #8 Skrevet 2. august 2008 Sønnen fylte 3, og han var på sin første tannlegetime i mai. Stolt som en hane satte han seg ned i tannlege stolen. ) Null hull..
Synn(d)e Skrevet 2. august 2008 #9 Skrevet 2. august 2008 Begge ble kalt inn noen mnd etter 3årsdagen :-)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 2. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 2. august 2008 Hehe, ja, du kan si det sånn at jeg likte best mitt eget svar;) Nå husker jeg ikke når eldstemann var hos tannlegen første gang, burde nok ha skrevet det ned. Når på året har deres barn bursdag i forhold til når de ble innkallt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå