Gå til innhold

bare meg som føler...


Anbefalte innlegg

Skrevet

at man alltid får få svar og lite treff på det man skriver? vet ikke åssen d er her inne,men jeg er mest på ung mor sidene,og så prøver jeg å få til ett treff på treff sidene(på akershus)...er d aldri noen som titter innom?

jeg er på babyverden også,og der tar d somregel bare ett par minutter før man har fått en del svar,mens når jeg logger meg på her etter dagesvis så står det nesten ALLTID null svar ansett hva tråden handler om...

er det mindre folk å titter her inne?? bare lurer=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det kommer litt ann på hvilket at forumene her du er på. En del av forumene har lite aktivitet, og innleggene kan ligge på toppen i flere uken, mens andre, f.eks. her på skravle kan de forsvinne ut på en halvtime på aktive dager dersom ingen svarer. Der må du til tider dytte om du ønsker svar

Skrevet

jeeeej,ett svar! hehe;p ikke værst...

ja skjønner hva du mener,men er bare så fryktelig kjedelig å være her da,når tråden ligger på topp i ukesvis med null respons! men siden du sier det,da foreslår jeg at dere som er fra lillestrøm området tar en titt inne på treff(akershus) sidene;)

Skrevet

Vil man få svar litt kjapt er alltid skravlesiden(e) stedet å gå - de andre forumene føler jeg pleier å være halvdøde... Men jeg kjenner jo andre på meg selv - det er sjelden jeg er på andre forum enn de jeg bruke hver dag, som er skravle + et terminforum.

Skrevet

Får alltid svar synes jeg, om jeg ikke spør om et eller annet vanskelig :) men så er jeg bare på skravle stort sett også..

Skrevet

Hmmm. Kanskje jeg skla gjøre det...

Flytter rett nord for Lillestrøm om 2 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...