Gå til innhold

Er barna deres med i en bokklubb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken og er dere fornøyd?

Eldstejenta er med i prinsesse bokklubben og er kjempe fornøyd:)

Lurer litt på å melde inn minstejenta på snart 3 år inn i en bokklubb siden hun elsker bøker,men vet ikke helt hvilken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, synes det er bedre å kjøpe og ønske seg bøker enn å være med i en bokklubb. Og er glad i biblioteket!

Skrevet

Ja biblioteket er vi også mye på.Er jo så koslig.

Skrevet

Nei har vært med i litt forskjellige, men meldt meg ut av alt.. Koster altfor mye i forhold til det vi får igjen for pengene syntes jeg.. Bedre å gå av og til på butikken og kjøpe seg hver sin ny bok..

Skrevet

Har vel vært med i det meste her;)

Eldste var med i donald bokklubben da han var ganske liten, syntes det var en dårlig klubb, lite igjen for pengene, og dårlige bøker. Go boken har vi og vært medlem i siden han var ganske liten, passelig bra alderstilpassede bøker, men vi er ikke lenger medlem i den heller. Bokklubbens barn har vi vært medlem i lenge, og er fortsatt medlem i, er fornøyd med å enkelt kunne avbestille bøker, vi har så mange bøker at det må være skikkelig gode bøker om jeg skal gidde å få de. Har ca 4 fulle hyller med bøker som passer til ungene nå, pluss ca 1 full hylle med bøker som ungene ikke har fått sett engang fordi jeg har glemt å avbestille, og jeg syntes ikke bøkerne passet til mine barn, er fint å ha liggende til bursdager, jul ol.

Nå har vi også vært en tur på biblioteket og lånt noe vi ikke hadde hjemme.

Er vel de bøkerne fra go'boken lillemor liker best nå. Hun blir 3 år i november.

Skrevet

Nei, ville meldt dem inn, men er ufattelig mange osm ikke sender til midtoesten gitt...

Naa har jeg gitt opp aa finne en som baade frister og sender ned hit saa dermed er det mest engelske boeker paa oss og litt boker i jul/bursdagsgaver.

Skrevet

Vi er med i barnas egen bokverden og er veldig fornøyd med den :) De har varierte og alderstilpassede bøker. Er dessuten enkelt å avbestille dersom det er noen bøker man ikke ønsker. Anbefaler den virkelig! Og om du er interessert, verver jeg deg gjerne :) Bare send PM i så fall....

Skrevet

Vi er med Bokklubbens barn og er veldig fornøyde:)

Skrevet

Jeg er enig med blond og stella. Biblioteket er etthyggeligt sted. Ungene koser seg der. Kjoper boker vi onsker oss. Orker ikke drive aa avbestille ol.

Skrevet

Ja, Lukas er medlem i Disney Klubben. Mest fordi jeg var det selv da jeg var liten og Disney har betydd mye for meg i oppveksten.

Skrevet

Nei, vi kjøper bøker i bokhandel eller på nett når det er tilbud. Men de ønsker seg ofte bøker til bursdag og jul.

Skrevet

Minsta er med i go boken. Gutten foretrekker vi kjøper bøker i bokhandelen (pluss Donald poket)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...