Gå til innhold

Lagt ut for en anonym på småtroll siden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst å få en lillesøster eller en lillebror til gutten min. Gutten min er 2 år. Jeg har fast jobb og sambo har fast jobb. Vi har bil og alt er egentlig klart for å få nr to.

Eneste jeg tenker er at vi har lyst og kjøpe leilighet først. Nå leier vi leilighet og den skal legges ut for salg til neste år og vi vil da kjøpe den...

Er det meg som er helts lost eller har ikke det med leilighet noe å si?

Har så lyst på en til nå.... trenger noen synspunkter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leid eller eid leilighet er ingen avgjørende grunn for å ønske barn. Det er langt flere faktorer som er mye viktigere enn det.

Lykke til for hva dere velger! :o)

Skrevet

For min del hadde det ikke hatt noe og si.. Vi prøver nå og har vært prøvere lenge.. Mannen har fast jobb i staten.., jeg jobber i kommunen.. Kun 10.8% fast.., men jobber nesten fullt pga ekstra.. Dvs at mannen har stabil inntekt jeg ikke.. I tilegg starter jeg på skolen igjen i september .. Vil med lærlingtiden bruke ca 2-3 år før jeg er ferdig med skolen.. Vi legger også huset vi har nå ut til salgs i August og skal kjøpe nytt.. men på tross av at det skjer veldig mye nå så ønsker vi indelig en liten en til..

Og jeg har tenkt inni hodet mitt at når alt kommer til alt så passer det egentlig aldri.. =) Det er alltid et eller annet aber.. At dere leier kontra eier er altså fra min side ingen aber i det hele tatt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...