Lille nuffe Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Jeg ordnet meg nylig med resept på Nuva-ring, som jeg brukte før vi bestemte oss for å få barn. Men denne gangen ble jeg skikkelig påvirka av hormonene. Ble veldig nedstemt, faktisk. Det har jeg aldri vært før. Så da tok jeg ut ringen, og etter en dag var jeg meg selv igjen. Nå har jeg lyst til å prøve en type prevansjon uten hormoner. Noen tips og erfaringer?
meg & to små vampyrer Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Kpbberspiral, pessar eller kondomer? Eller slik pearly? Får ikke bruke kobberspiral selv. så av de har jeg kun erfaring med kondomer. Det funker heller dårlig her.
Mamsen og lillegutt Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 kobberspiralen er uten hormoner. den vil jeg anbefale. for jeg kan ikke fordra hormoner.....hehe hos meg har jeg hatt helt vanlige blødninger og smerter....
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 babycomp http://ladycomp-babycomp.com/show.php/en/online_store#baby1 koster 3500 i usa, 6500 her.. google det, så finner du mer info!
Lille nuffe Skrevet 2. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2008 Så dyrt!!! Men er det ikke noe som heter personal comp..et-eller-anna, som ikke koster så mye a??
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 2. august 2008 #6 Skrevet 2. august 2008 drit dyrt, men tror nok du tjener det inn igjen på noen år! det er jeg ikke sikker på, søk på google?
Monica Geller Skrevet 2. august 2008 #7 Skrevet 2. august 2008 Pearly anbefales ikke med mindre du synes det er helt ok å la sexlivet være styrt av røde og grønne dager. Ganske kjedelig spør du meg, spesielt når den "safer" i begge endene av eggløsnigen slik at det blir ganske mange røde dager i løpet av perioden. I tillegg er jo heller ikke den 100 % sikker, så det bør ikke være katastofe å bli gravid...
fox`y Skrevet 2. august 2008 #8 Skrevet 2. august 2008 kobberspiral, billig og uten hormoner:O) tåler ikke hormoner jeg så dette er eneste utvei for meg.
~sjiraff~ Skrevet 2. august 2008 #9 Skrevet 2. august 2008 Hvis man følger de røde og grønne dagene så er den like sikker som p-piller og annen type prevansjon. Men sant det at det er kjipt å styre livet etter røde og grønne dager. Men jeg synes det er kjipere å ha hengende over seg økt fare for blodpropp og annet piss pga hormonprevansjon. Jeg har mange tilfeller av blodpropp i nær familie og skal aldri tilbake på hormoner. Så her blir det en baby, lady, ettellerannet comp av noe slag snart.
Gjest Skrevet 2. august 2008 #10 Skrevet 2. august 2008 Det er jo bare å bruke kondom på de røde dagene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå