Gå til innhold

2000.- som skal vare i 8 dager.. Mye eller lite for dere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da på at det skal holde til buss.., eventuelt bensin og mat/hygieneartikler..

Ser dere på det som mye eller lite da??? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

til 3 stk forresten... =)

Skrevet

Det kan da ikke være lite iallefall. Ikke når alle regninger er betalt.

Skrevet

hmm... vi har nå under 1000 kr som skal holde en uke..

men vi er hjemme i huset vårt, har litt mat i fryseren, ingen regninger som venter nå, og bensin på begge bilene..

så eneste som gjør at vi bruker opp de pengene nå er at vi skal i en bursdag til to stk i dag og skal handle gave..

Skrevet

Kanskje akkurat, eller litt lite... For oss er jo bare en tank med bensin nesten 1000,- for tiden....

Skrevet

gid det hadde vært meg ! Jeg har 200 kroner frem til onsdag så dette var provoserende og idiotisk spørsmål !

Skrevet

Myyyye.

Med mindre jeg hadde gått inn for å bruke det opp hadde det nok vært en del igjen også.

2000,- å¨8 dager har jeg aldri uansett.

Skrevet

Det bør holde, det... Synes ikke det er lite hvertfall...

Skrevet

Provoserende faktisk-... !!

jeg hadde aldri klart meg med 200.- frem til onsdag.. Da måtte jeg levd av nudler som jeg har i skapet morgen og kveld omtrent... Jeg regner med at du har endel mat i fryseren og kjøleskapet når du mener at 200.- holder for mat i 8 dager...

Skrevet

Ja bare litt bensin på bilen så vi kommer oss frem og tilbake til jobb koster en del..

Skrevet

Hehe.. Ja tenk å ha 2000 kr.. Vi har 900 kr til å klare oss i 7 dager.. Nok? hehe...

Skrevet

Akkurat passe vil jeg si.

Bruker endel bensin, vi.

Skrevet

vi beregner ca 1000kr i uken på mat, hygeneartikkler.osv. så syntes iche det derre var lite, det e mer en vi har..

Skrevet

Kanskje litt lite hvis det skal dekke bensin/transport ol- men bør holde i massevis til mat.

Skrevet

Ja det skal dekke bensin også.. regner med at det vil gå noen hundrelapper på bensin i tilegg..

Skrevet

Vel, omregnet så utgjør jo dette ca 8000 kroner for en måned etter at regningene er betalt. Og det holder i massevis for de fleste.

Når jeg har 2000 kroner igjen for de siste 8 dagene før lønn så har jeg god råd. Selv om bensintanken må fylles.

Skrevet

etter at en regning på 2800 kr er betalt nå så har vi ca 3900 igjen til 25. august å leve for.. mye eller lite?

2000 kr bør holde om dere ikke fråtser i dyr mat osv..

vi er 4 stk.. 2 bleiebarn og 2 voksne..

Skrevet

med tanke på at jeg har 3500 kr til sånt på en mnd så synes jeg det er mye!!

Skrevet

Det hadde vært akkurat passe her... Kanskje vi tilogmed hadde hatt igjen litt etter de 8 dagene=))

Skrevet

Hadde holdt fint her.

Men, da må det sies at jeg alltid handler inn mye mat (fyller opp fryser og skap) når jeg får inn lønn, samt sørger for at bilen er full av bensin. Og betaler selvsagt alle regninger:)

Da står jeg noen ganger igjen med bare 2000,- som skal vare i 1mnd (ekstreme tilfeller, som oftest mer enn det), men vi greier oss da også:)

Så, ja dette klarer dere fint:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

hm, vi har 2500 som skal vare i 12 dager, vi. Kom noen uforutsette regninger her, og det har jo vært en mnd med litt mye utgifter... Tror vi skal klare oss helt fint! Det er pluss diesel til sambo som pendler 7 mil hver dag også.... :o)

Skrevet

Det burde holde? vi hadde nok klart oss med det, men vi prøver å ikke bruke opp all lønna hver mnd.. Føler vi har god råd når folk sitter igjen med 1000-2000 på en uke.. Vi får ingen "sjokk" utgifter på regninger heller da regningskonto tar den biten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...