Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Jeg er redd for mange ting. Er dere også det? Jeg er redd for: - å miste sønnen min i krybbedød - å miste babyen i magen - småkryp og insekter - rotter, mus (og alle andre lignende dyr) Egentlig de fleste dyr. - å kjøre i ukjendte byer - store høyder - å kjøre i snøstorm - spise mat utgått på dato
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Jeg er også redd for ganske mye. -mørket -høyder -insekter -dumme meg ut (her inngår ganske mye, som å snakke til forsamlinger, høre feil og gi for lite beløp når jeg skal betale, misforstå ting, osv.) -livredd for å miste samboeren, enten i ulykke eller at forholdet ryker -at noe skal skje med barnet vårt -å snakke i tlf -reise alene Det er sikkert mye mer...
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 -livredd alt som heter dyr!!!!!!!!!!!!!!!!! visse typer gir meg rett og slett angst -hater å fly -holde tale -tørke andres unger i ræva -demente mennesker -kjøre båt
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 -livredd for at barna mine skal ha d vondt -edderkopper - flaue meg ut foran forsamlinger -for pressrier..
Bie&babylove:-) Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 -føde -veps -å få kreft -at barnet mitt dør -tsunami (kanskje ikke så rart når jeg har overlevd en!) -snakke i store forsamlinger
aya75 Skrevet 2. august 2008 #6 Skrevet 2. august 2008 For at jenta mi skal bli syk og dø og livredd for masker. Er derfor også redd klovner, julenissen og går ikke ut på halloween...eller åpner døra når barna som har kledd seg ut ringer på døra for gåtteri. iiiiikkkk...da gjemmer jeg meg.....hehe... er også redd hunder, men takler noen..
amk1 Skrevet 2. august 2008 #7 Skrevet 2. august 2008 Er redd for at det skal skje noe med de jeg er glad i. Og så har jeg helt angst for andre som kaster opp. Ormer, usj er ekle de.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #8 Skrevet 2. august 2008 er redd for mange ting: -at noe skal hende med samboeren eller lille babyen min -båter -sjø -bølger -slanger - sove i telt -ha for mye oppmerksomhet -fly -brann!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #9 Skrevet 2. august 2008 Jeg er også redd for mye. - å bli avvist av noen som er viktige for meg - å bli deprimert - å bli blakk - å få forventninger til folk - å bli en dårlig person - å leve et helt liv med det samme behovet for anerkjennelse.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #10 Skrevet 2. august 2008 He he, jeg kjenner ei som er livredd for ballonger!!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #11 Skrevet 2. august 2008 Jeg er også redd for masse. Blir litt mobba for enkelte av tingene, men er man redd så er man redd.... Er hvertfall redd for: - at noe skal skje med barn og mann - alle dyr bortsett fra katter...... - ballonger - raketter - uvær - å fly - tannlegen - liker ikke å være alene hjemme - høyder Det jeg føler at hindrer meg mest i hverdagen er frykten for dyr. Burde sikkert gjort noe med det...
Gjest Skrevet 2. august 2008 #12 Skrevet 2. august 2008 Hehe... Er vel ikke meg vel...? Takler ikke ballonger jeg, og i hvert fall ikke å blåse dem opp. Og når unger kommer å vifter med ballonger forran ansiktet mitt får jeg neste panikk. Så det blir ikke noen ballongfest for min unge i hvert fall. Skumle greier det der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå