Gå til innhold

Hvordan bli kvitt EDDERKOPPER?

Anbefalte innlegg

Skrevet

(tenker ikke på å støvsuge jevnlig, ikke ha fex tøy liggende på gulvet og slikt, vet at det samler husdyr, hehe)

Er så utrolig mange her vi bor. Skulle gjerne hatt noe å sprøyte huset med eller lignende, og gjerne en spray jeg kan "ta" de med når jeg ser dem, så slipper jeg å mose dem *grøss* Noen med tips? Mottas med STOR takk :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he... i morges våknet jeg opp til 2 GEDIGNE edderkopper i gangen. Visste ikke at det fantes så store i Norge engang jeg... Mannen fikk ta dem pga jeg er livredd...

Men over til saken... Maurspray dreper dem på sekunder! Jeg sprayer også regelmessig rundt vinduskarmer til soverommet pga da går dem ikke inn så fort...

Skrevet

Ble tipset om en spray de har på Felleskjøpet.

Det står ikke på den at den er mot edderkopper, men tar det meste.

Sprayer rundt alle vinduer og dører jeg lufter samt rett på dyrenen hvis jeg ser noen.

Var kjempeplaget før pga gammelt hus med uinnredet kjeller, nå går det uker mellom hver jeg ser.

Skrevet

..Intensity 11 dager på overtid:

hva heter den sprayen fra Felleskjøpet? Hva er den egentlig mot (hva står på)...

Vi har også en del edderkopper (tror det er fordi deler av underetasjen er under bakken...

Vi har også mange ute, særlig under plattingen nede.. kryr :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...