malle mamma Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Er så glad. Tok en test kl halv seks i dag tidlig. Og ifølge den så er eg gravid. Det er helt uvirkelig. Har ikke kjent noen ting heller. Eg håpet jo selvfølgelig hele tiden. Vi har prøvd over et halvt år nå. Tatt provera og pergo og alt pga av at eg hadde problemer med alt for tykk slimhinne, men nå ble eg gravid uten noen tabeletter. Hurra. Sender masse babystøv til dere alle Lykke til videre. Mitt tips er å ha sex hver dag fraen uke før og etter el. Det hade vi. Men da var vi hvertfall sikker på at vi ikke har bommet på el selv om eg testet..
meg & to små vampyrer Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Gratulerer så mye:D Jippi og hurra for deg! kos deg i 1. trimester.
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Gratulerer så mye!! :-) vi kan ikke ha bommet på eggløsningen sånn som vi holdt på, men det klaffet bare ikke :-(
Kazaya er fødeklar Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Gratulerer så mye! ! Så godt for dere at det endelig klaffet. Lykke til videre.
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 Gratulerer så mye til deg ) håper vi alle kommer etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå