Gå til innhold

Denne pp var det min tur :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så glad. Tok en test kl halv seks i dag tidlig. Og ifølge den så er eg gravid. Det er helt uvirkelig. Har ikke kjent noen ting heller. Eg håpet jo selvfølgelig hele tiden. Vi har prøvd over et halvt år nå. Tatt provera og pergo og alt pga av at eg hadde problemer med alt for tykk slimhinne, men nå ble eg gravid uten noen tabeletter. Hurra.

 

Sender masse babystøv til dere alle :) Lykke til videre.

 

Mitt tips er å ha sex hver dag fraen uke før og etter el. Det hade vi. Men da var vi hvertfall sikker på at vi ikke har bommet på el selv om eg testet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye:D Jippi og hurra for deg! :) kos deg i 1. trimester.

Skrevet

Gratulerer så mye!! :-)

vi kan ikke ha bommet på eggløsningen sånn som vi holdt på, men det klaffet bare ikke :-(

Skrevet

Gratulerer så mye! ! Så godt for dere at det endelig klaffet. Lykke til videre.

Skrevet

Gratulerer så mye!!:)

Skrevet

Gratulerer så mye til deg :o) håper vi alle kommer etter.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...